-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км4+700-км9+665 Миргородського та Великобагачанського районів Полтавської області
Завершена
97 456 456.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 9 745.65 UAH
мін. крок: 0% або 9 745.65 UAH
Номер:
d5860254d24d43158c8223101aa268c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-25-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2021 00:00
Період моніторингу:
25.03.2021 17:00 - 16.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2021 Одеса № 176
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.03.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2021 № 176
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2020-04-06-001727-a 06.04.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав для внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору встановлено порушення абзацу 9 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.04.2020 № 61, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.04.2020 № 74, тендерну документацію зі зімінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.04.2020 № 80, тендерну пропозицію приватного підприємства «ДОРСЕРВІС КПК» (далі – ПП «ДОРСЕРВІС КПК»), протокол засідання тендерного комітету від 29.05.2020 № 118 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ДОРСЕРВІС КПК» та визначення його переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.05.2020, укладений договір про закупівлю від 11.06.2020 № 03-24/20-87, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.06.2020 згідно з додатковою угодою від 17.06.2020 № 1 до договору від 11.06.2020 № 03-24/20-87, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.09.2020 згідно з додатковою угодою від 25.09.2020 № 2 до договору від 11.06.2020 № 03-24/20-87, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.12.2020 згідно з додатковою угодою від 21.12.2020 № 3 до договору від 11.06.2020 № 03-24/20-87, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.12.2020 згідно з додатковою угодою від 28.12.2020 № 4 до договору від 11.06.2020 № 03-24/20-87, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.02.2021 згідно з додатковою угодою від 18.02.2021 № 5 до договору від 11.06.2020 № 03-24/20-87, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.03.2021 згідно з додатковою угодою від 03.03.2021 № 6 до договору від 11.06.2020 № 03-24/20-87, відповідь Замовника від 09.04.2021 на запит на пояснення від 06.04.2021.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «ДОРСЕРВІС КПК» не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, відповідно до Додатка 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, учасники у складі тендерної пропозиції надають:
«В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг;
- копія оригіналу листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо готовності надати послуги за предметом закупівлі на весь термін надання послуг.
Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору)».
Так, учасником ПП «ДОРСЕРВІС КПК» у складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди майна від 01.03.2020 № 1, укладеного з ТОВ «БУДКОН», згідно з яким ПП «ДОРСЕРВІС КПК» (ОРЕНДАР) приймає в тимчасове платне володіння та користування від ТОВ «БУДКОН» (ОРЕНДОДАВЕЦЬ) асфальтозмішувальну установку ДС-185 з допоміжним обладнанням, розташовану за адресою: м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1-Ж.
Також учасником ПП «ДОРСЕРВІС КПК» у складі тендерної пропозиції надано лист-підтвердження від 16.04.2020 № 5 від ТОВ «БУДКОН» (ОРЕНДОДАВЕЦЬ), який є власником асфальтозмішувальної установки ДС-185 з допоміжним обладнанням, щодо підтвердження відсутності заперечень на використання потужностей заводу та готовності асфальтозмішувальної установки ДС-185 з допоміжним обладнанням забезпечити повне виконання технічних завдань на весь термін виконання робіт за предметом закупівлі.
Проте учасником ПП «ДОРСЕРВІС КПК» у складі тендерної пропозиції не надано посвідченої копії атестата виробництва та посвідченої копії договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, що не відповідає вимогам Додатка 3 до тендерної документації та, відповідно, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Слід зазначити, що учасником ПП «ДОРСЕРВІС КПК» у складі тендерної пропозиції надано лист-пояснення від 28.04.2020 № 41, відповідно до якого учасник обґрунтовує ненадання атестата виробництва та договору на проведення атестації, посилаючись на накази Державної служби автомобільних доріг України від 12.04.2006 № 135 «Про галузевий орган із сертифікації» та від 19.04.2010 № 111 «Про скасування наказу від 12.04.2006 № 135», якими нібито скасовано обов’язкову відомчу атестацію асфальтобетонних виробництв та така атестація здійснюється суб’єктами господарювання на добровільній основі.
Проте відповідно до наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 № 7 «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт», який є діючим і дотепер, виробництво асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей входить до Переліку техніки, виробництв та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі 06.04.2021 Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику надано запит про надання пояснень із зазначеного питання.
На що Замовником 09.04.2021 надано відповідь, яка не спростовує виявлених порушень, не обґрунтовує прийняте рішення Замовника та взагалі не містить відповіді по суті заданого питання.
Відповідно до абзацу 2 пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, на порушення абзацу 2 пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозиції учасника ПП «ДОРСЕРВІС КПК» у той час, коли учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та тендерна пропозиція учасника ПП «ДОРСЕРВІС КПК» не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання наявності підстав для внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору встановлено наступне.
Замовником керуючись пунктом третім частини четвертої статті 36 Закону укладено додаткову угоду від 25.09.2020 № 2 до договору підряду від 11.06.2020 № 03-24/20-87, якою внесено зміни до Додатку № 1 «Договірна ціна» до договору від 11.06.2020 № 03-24/20-87 та викладено його у новій редакції.
При цьому, відповідно до абзацу 9 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Отже, відповідно до Закону кінцевим терміном оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору згідно з додатковою угодою від 25.09.2020 № 2 до договору підряду від 11.06.2020 № 03-24/20-87 є 28.09.2020.
Проте, Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору згідно з додатковою угодою від 25.09.2020 № 2 до договору підряду від 11.06.2020 № 03-24/20-87 29.09.2020, а саме на четвертий день з дня внесення змін, тобто з порушенням термінів, визначених абзацом 9 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
13.04.2021 15:14 - 28.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.04.2021 15:14
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в адміністративній справі від 29.06.2021 року справа №440/4191/21
Дата публікації:
02.07.2021 16:09
Дата відкриття провадження:
29.06.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
440/4191/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення надано в додатку
Дата публікації звіту:
20.04.2021 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
32662386cce741aa871c02742314269a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.04.2021 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км4+700-км9+665 Миргородського та Великобагачанського районів Полтавської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-001727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) та умовам тендерної документації у той час, коли учасником Приватне підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» не надано у складі тендерної пропозиції посвідченої копії атестату виробництва та посвідченої копії договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, щодо асфальтобетонного заводу, який учасник планує залучити на підставі договору оренди майна від 01.03.2020 № 1, укладеного з ТОВ «БУДКОН» (вимога Замовника відповідно до Додатку 3 до тендерної документації)?
При цьому, учасник Приватне підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» надав у складі тендерної пропозиції лист-пояснення від 28.04.2020 № 41, відповідно до якого обґрунтовує ненадання атестату виробництва та договору на проведення атестації посилаючись на накази Державної служби автомобільних доріг України від 12.04.2006 № 135 «Про галузевий орган із сертифікації» та від 19.04.2010 № 111 «Про скасування наказу від 12.04.2006 № 135», але при цьому не згадує наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 № 7 «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт», який є діючим і по сьогодення і відповідно до якого виробництво асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей входить до Переліку техніки, виробництв та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
79b1875d6c204f829b9990b5960d205e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.04.2021 10:13
Опис:
Додатком 3 тендерної документації Замовником вимагалося в тому числі в підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) - надається власником копія атестату виробництва (при наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг;
- копія оригіналу листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо готовності надати послуги за предметом закупівлі на весь термін надання послуг.
Учасником на виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди (Асфальтозмішувальної установки ДС-185) № 1 від 01.03.2020 року укладеного з ТОВ «Будкон» та інвентарну картку обліку основних засобів бухгалтерський запис № 1 від 12.10.2017 року, який свідчить про наявність у ТОВ «Будкон» Асфальтозмішувальної установки ДС-185, яка передається в оренду, чим повністю виконано вимоги тендерної документації.