-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719274 /Суми-Полтава/-Сем'янівка-Надержинщина на ділянці км0+000-км3+121 Полтавського району Полтавської області
Завершена
45 195 335.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 519.53 UAH
мін. крок: 0% або 4 519.53 UAH
Номер:
d2e0a8e558cf48b2b5262cbdb2262952
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-29-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.03.2021 00:00
Період моніторингу:
30.03.2021 09:23 - 21.04.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.03.2021 № 217
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.03.2021 № 217.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-06-002399-b, 06.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України №003100-18/3717-2021 від 24.03.2021
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-04-06-003733-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника щодо досліджуваної процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій опублікований 24.04.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ») повідомлення про намір укласти договір, договір та внесення змін до договору, з врахуванням пояснень Замовника від 05.04.2021, від 06.04.2021 року.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником відповідно додаткової угоди від 28.12.2020 №3 до договору підряду від 18.05.2020 №03-24/20-64 продовжено строк надання послуг з моменту підписання договору до 31 грудня 2021, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов'язань. Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини).
З метою дослідження вищезгаданого питання, Західним офісом Держаудитслужби 31.03.2021 через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснення.
Із врахуванням наданої відповіді Замовником від 05.04.2020 щодо продовження строку дії договору, проведеним моніторингом порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
14.04.2021 15:54 - 20.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2021 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
3cf281c473af4132aa30c7ccb2a74b96
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2021 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719274 /Суми-Полтава/- Сем'янівка-Надержинщина на ділянці км0+000 – км 3+121 Полтавського району Полтавської області) за номером UA-2020-04-06-002399-b, яка проводилась ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (вул. Зигіна, 1, Полтавська обл., м. Полтава 36014, Україна) (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, Зимовником відповідно додаткової угоди №3 від 28.12.2020 до Договору підряду від 18.05.2020 №03-24/20-64 продовжено строк надання послуг з моменту підписання договору до 31 грудня 2021, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. Крім того, ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2021, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Відповідно до статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» договір продовжується у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати пояснення та документальне підтвердження об'єктивних обставин продовження строку дії договору від 18.05.2020 №03-24/20-64 шляхом укладення додаткової угоди.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
04a2341b228444079857cfdaeb1db82f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.04.2021 18:10
Опис:
Продовження строку дії договору та строку надання послуг було здійснено на підставі листа підрядника ТОВ «Ростдорстрой» № 6218/1-т від 04 листопада 2020 року, керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2021 року.
Номер:
d1e6d384725248ba9672578ac2bf8fb5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2021 08:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.04.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922 - VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719274 /Суми-Полтава/- Сем'янівка-Надержинщина на ділянці км0+000-км3+121 Полтавського району Полтавської області) за номером UA-2020-04-06-002399-b, яка проводилась ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (вул. Зигіна, 1, Полтавська обл., м. Полтава 36014, Україна) (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини першої статті 14 Закону № 922 - VIII подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Однак, Замовником пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося надання учасником-переможцем Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження, а саме:
- договірна ціна складена згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ) у програмному комплексі, схваленому Мінрегіонбудом (Будівельні технології – «Кошторис», АВК та інші) , в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ).
- розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів;
- вартість робіт та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для надання (виконання) послуги (робіт) (за наявності);
- розрахунки інших витрат до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат до договірної ціни;
- розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників виконання робіт;
- розрахунок розміру заробітної плати здійснюється відповідно Додатку Ж СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Такі документи подаються в одному (у разі необхідності у двох і більше) запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності). В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції.
Так, як вищевказані документи не опубліковано через інформаційно –телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro», просимо надати їх для моніторингу (пояснювальна записка до договірної ціни, локальні кошториси, відомість ресурсів до локальних кошторисів та інші підтверджуючі документи)
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати пояснення чому на дотримання частини першої статті 14 Закону № 922 – VIII, Вашою тендерною документацією не передбачено надання учасником-переможцем в електронній системі пакету документів договірної ціни.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6e086b3332b34476878902c31ef68905
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.04.2021 16:53
Опис:
1. Частиною першою розділу III тендерної документації вимагалося надання учасником-переможцем згідно з положенням П.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ) договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з метою підтвердження достовірності інформації, що міститься у документах тендерної пропозиції, надає Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження, а саме:
- договірна ціна складена згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ) у програмному комплексі, схваленому Мінрегіонбудом (Будівельні технології – «Кошторис», АВК та інші) , в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ).
- розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів;
- вартість робіт та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для надання (виконання) послуги (робіт) (за наявності);
- розрахунки інших витрат до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат до договірної ціни;
- розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників виконання робіт;
- розрахунок розміру заробітної плати здійснюється відповідно Додатку Ж СОУ 42.1-37641918-085:2018.
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в), яка склалася за попередній звітній період (рік).
- довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку;
- роздрукована банківська гарантія;
- супровідний лист.
Такі документи подаються в одному (у разі необхідності у двох і більше) запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності). Учасником виконано вказану вимогу, проте надати вказані документи не маємо можливості, оскільки останні вилучено у рамках розслідування кримінального провадження за № 12020170000000462 від 18.09.2020 року на підставі ухвали Октябрського районного суду м. Полтави від 10.11.2020 року у справі № 554/10349/20.
2. Стосовно надання пояснення чому на дотримання частини першої статті 14 Закону № 922-VIII, тендерною документацією не передбачалося надання учасником-переможцем в електронній системі пакету документів договірної ціни.
Частиною першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Частиною три статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Пункт 6.3.5 ДСТУ регламентує, що після погодження договірної ціни складається договір на виконання робіт. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна може погоджуватися (погоджується) сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Враховуючи положення ч. 2 ст. 32 Закону Замовник не може вимагати договірну ціну, яка є невід’ємною частиною договору разом із договором в період оскарження. Вказана позиція висвітлена в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року. Погодження договірної ціни через електрону систему закупівель є неможливим оскільки відсутній зворотній зв'язок замовника з учасником в період оскарження, тому з метою виконання вимог п. 3.15, 6.2.4, 6.3.5 ДСТУ та керуючись ч. 3 ст. 22 Закону замовником (при відсутності прямої заборони надання документів поза електронною системою закупівель, як це передбачено Законом «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє з 19.04.2020 року) встановлено вимогу в тендерній документації, яка передбачена законом, щодо подання вказаних документів.