• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина – за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7 (Дров’яна деревина промислового використання)

дров’яна деревина промислового використання

Завершена

578 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Номер: b0706309250940339dfbe69ee57b2599
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-13-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 13.05.2020 12:07 - 04.06.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.05.2020 №18 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.05.2020 №18 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-04-06-002308-b 06.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 50) 519-20-18, zomenko2708@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ДП «Конотопський лісгосп». За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.04.2020, тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Жованик Вікторії Анатоліївни, товариства з обмеженою відповідальністю «Суми - продресурс-2009», фізичної особи підприємця Горобчук Олега Васильовича, державного підприємства «Конотопське лісове господарство» (далі - ДП «Конотопський лісгосп», учасник), протоколи засідань тендерного комітету від 27.04.2020 №3Д, від 30.04.2020 №4Д, від 06.05.2020 №5Д, повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2020, договір від 26.05.2020 №1. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації посилається на нормативні документи, які втратили чинність (Указ Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»», який втратив чинність 17 травня 2017 року), що є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника ДП «Конотопський лісгосп» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» ДП «Конотопський лісгосп» надано довідку від 14.04.2020 №507, в якій зазначено про виконання 2-х аналогічних договорів, при цьому, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію одного аналогічного договору з листом-відгуком та копіями товарно-транспортних накладних, що підтверджують виконання цього договору, чим не дотримано вимоги пунктів 2.2 та 2.3 додатку 3 тендерної документації Замовника, якими вимагалось надати копію договору та копію товарно-транспортних накладних/видаткових накладних щодо кожного договору зазначеного в довідці (якщо аналогічних договорів більше одного), а також лист-відгук щодо виконання аналогічного договору(-ів) зазначеного(-их) в довідці про досвід виконання аналогічного договору. Крім того, довідка від 14.04.2020 №507 не містить інформації щодо предмета закупівлі, прізвища ім’я та по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено договір, що не відповідає вимогам пункту 2.1. додатку 3 тендерної документації. Також, ДП «Конотопський лісгосп» у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують наявність в учасника всіх транспортних засобів, зазначених у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.04.2020 №503 (з 44-х одиниць техніки підтверджуючі документи надано лише на 31-у одиницю техніки), чим не дотримано вимоги пункту 1.2 додатку 3 тендерної документації Замовника. Крім того, тендерна пропозиція учасника ДП «Конотопський лісгосп» містить накладений електронний підпис Білої І. В. – агента з постачання ДП «Конотопський лісгосп», яка не підписувала документи тендерної пропозиції (документи тендерної пропозиції підписано головним лісничим ДП «Конотопський лісгосп» - Бондарем М.О.), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, яким визначено, що тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис або електронний цифровий підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ДП «Конотопський лісгосп», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 26.05.2020 №1 на суму 456 000,00 гривень. При цьому, ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 01.06.2020 14:25 - 16.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2020 14:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. На вимогу щодо усунення порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до законодавства замовником було включено до тендерної документації вимогу дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII (із подальшими змінами); - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VII (із подальшими змінами); - Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 р. № 549/2015. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації посилається на нормативні документи, які втратили чинність (Указ Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»», який втратив чинність 17 травня 2017 року). В даному випадку при закупівлі деревини, включення до тендерної документації законодавчого акту, який втратив чинність, не вплинуло на результати закупівлі та не обмежило конкуренцію і не призвело до дискримінації учасників. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Конотопський лісгосп» вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19 квітня 2020 року, передбачено саме формулювання кваліфікаційного критерію як - «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». За умовами тендерної документації замовник не вимагав щоб досвід був підтверджений більше ніж одним договором. Дана вимога є правомірною і відповідає вимогам по стаття 16. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору було достатньо підтвердити наявність одного аналогічного договору. У разі, якщо учасники хочуть подати підтвердження досвіду виконання більше одного договору вони мають на це право. У замовника відсутні підстави відхилити пропозицію учасника ДП «Конотопський лісгосп» через подання документально підтвердженого виконано лише одного договору, оскільки вимогою тендерної документації, не було передбачено вимоги виконання мінімум двох договорів. 3. Щодо виявленої під час моніторингу невідповідності довідки від 14.04.2020 №507, яка не містить інформації щодо предмета закупівлі, прізвища ім’я та по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено договір, що не відповідає вимогам пункту 2.1. додатку 3 тендерної документації, повідомляємо наступне. У відповідності до умов тендерної документації тендерним комітетом дано вичерпний перелік що вважається формальними помилками при оформленні документів учасниками. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі. Відсутність, вказаної під час моніторингу інформації, в довідці від 14.04.2020 №507, не впливає на зміст поданої пропозиції учасником ДП «Конотопський лісгосп», і крім того дана інформація міститься в іншому документі, який подано в складі тендерної пропозиції. Відсутню інформацію і довідці, замовник може знайти в іншому документі, а отже вказана невідповідність є формальною помилкою. 4. Щодо неподання документів, що підтверджують наявність в учасника всіх транспортних засобів, зазначених у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.04.2020 №503 (з 44-х одиниць техніки підтверджуючі документи надано лише на 31-у одиницю техніки), повідомляємо наступне. У відповідності до умов тендерної документації учасник мав підтвердити спроможність здійснити поставку до закладів Замовника. Для виконання доставки достатньо 1 або 2 транспортних засобів. Замовник не може відхилити пропозиції учасника, який має 31 транспортний засіб, оскільки даний обсяг є достатнім для підтвердження критерію наявності матеріально-технічної бази. 5. Щодо виявленої невідповідності накладного електронного підпису на тендерну пропозиція учасника ДП «Конотопський лісгосп» повідомляємо наступне. У відповідності до вимог тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис або електронний цифровий підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Тобто, підпис може накладати або особа, яка підписала документи тендерної пропозиції і разом з тим завантажила документи в електронну систему, або особа яка працює в електронній системі і завантажує та подає документи. У тендерній документації не має вимоги щоб електронний цифровий підпис обов’язково накладає особа яка підписала документи тендерної пропозиції. Оскільки, як правило, документи підписують або директори або керівники учасників, а подають документи в систему зовсім інші особи, які за посадовими обов’язками здійснюють таку діяльність як робота в електронній системі. Накласти електронно-цифровий підпис за законодавством має саме та особа яка працює в системі. Щодо усунення порушень, то процедура закупівлі після підписання договору, вважається такою, що завершена. Після завершення процедури закупівлі виправлення порушень, навіть якщо такі і мали місце не можлива. Враховуючи, висновок моніторингу, Замовником прийнято рішення розірвати договір про закупівлю укладений з ДП «Конотопський лісгосп», про що відповідно направлено лист і ведеться підготовка до підписання додаткової угоди на розірвання договору.
Дата публікації звіту: 09.06.2020 17:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 14.07.2020 10:27