• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 13 500.00 UAH
Номер: ac0e462453634ae19a0c9338ef11b7b8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-28-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.04.2020 20:51 - 21.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2020 № 82 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 24.04.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 82 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2020-04-06-000434-b 06.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 68) 300-36-07, yulia_belikova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ПРО» установлено порушення пункту 4 вимог частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чугуївська центральна районна лікарня ім. М.І. Кононенко» Чугуївської районної ради Харківської області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.04.2020 року, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АСАП ПРО» (далі – учасник-переможець); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2020 №83, 29.04.2020 №85, 06.05.2020 №88, 15.05.2020 №90, 15.05.2020 №91, повідомлення про намір укласти договір від 15 травня 2020. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСАП ПРО» вимогам тендерної документації. Так, в складі тендерної пропозиції учасника-переможця не надано копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності та пояснення щодо її відсутності чим не дотримано вимогу пункту 7 «Відомості про дозволи, ліцензії» Додатку 5 до тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозиції ТОВ «АСАП ПРО» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 19.05.2020 17:18 - 03.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2020 17:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСАП ПРО» вимогам тендерної документації. Так, в складі тендерної пропозиції учасника-переможця не надано копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності та пояснення щодо її відсутності чим не дотримано вимогу пункту 7 «Відомості про дозволи, ліцензії» Додатку 5 до тендерної документації, в якому вказано про надання копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено в Україні. Відповідно до статті 7 «Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню» ЗУ України «Про ліцензування видів господарської діяльності» даний вид господарської діяльності ТОВ «АСАП ПРО» не підлягає ліцензуванню. Згідно пункту 7 «Відомості про дозволи, ліцензії» Додатку 5 до тендерної документації у разі якщо вид господарської діяльності не підлягає ліцензуванню тендерна документація не передбачає надання довідки у довільній формі, що вид господарської діяльності підлягає або не підлягає ліцензуванню або дозволу, а отже відсутній склад порушення визначеного у моніторингу закупівлі ID: UA-2020-04-06-000434-b.
Дата публікації звіту: 22.05.2020 13:43