• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво

Співфінансування коштів Державного бюджету (90%) та місцевих бюджетів (10%)

Завершена

6 566 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 830.00 UAH
Номер: 54fce51ea4a64654b06a359f84f3eb50
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-05-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 05.05.2021 17:05 - 28.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.05.2021 Ужгород № 303 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 05.05.2021№ 303 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-04-03-003209-b 03.04.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 66) 050-18-62, aberes431@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору встановлено порушення абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції Закону від 23.01.2021 №1021-IX). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлень про внесення змін додатковими угодами від 20.05.2020 №1, від 20.07.2020 №2 та від 12.10.2020 №3 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 30.03.2020 № 540-IX, далі – Закон), своєчасності надання відповіді на звернення учасників з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність оприлюднення повідомлень про внесення змін. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тур'я-Пасіцькою сільською радою Перечинського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.04.2020; протокол розкриття тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОБУД-2018» (далі – ТОВ «ЕКОБУД-2018») та фізичної особи-підприємця Копач Руслан Станіславович (далі – ФОП Копач Руслан Станіславович); звернення учасників з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі від 03.04.2020 та 06.04.2020; протокол засідання тендерного комітету від 28.04.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОБУД-2018» та про визначення переможцем торгів ФОП Копач Руслан Станіславович; повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2020; договір від 13.05.2020 № 1, додаткові угоди від 20.05.2020 №1, від 20.07.2020 №2, від 12.10.2020 №3, пояснення надані Тур’є-Реметівською сільською радою Ужгородського району (правонаступник Замовника) від 14.05.2021 №446/02-07, які надійшли на поштову адресу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині своєчасності надання відповідей на звернення учасників з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі встановлено, що 03 та 06 квітня 2020 року в електронній системі закупівель розміщені звернення ПП «ПеречинМіськБуд», проте Замовник відповіді надав 13.04.2020, тобто з недотриманням терміну у три робочі дні з дня оприлюднення звернень, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. В ході аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, встановлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво» Замовником з переможцем торгів ФОП Копач Руслан Станіславович було укладено договір підряду від 13.05.2020 № 1, до якого вносилися зміни додатковими угодами від 20.05.2020 №1, 20.07.2020 №2 та 12.10.2020 №3. Враховуючи зазначене, в межах проведення моніторингу, для з’ясування змін, що вносилися до договору, окрім змін, внесених вищеперерахованими додатковими угодами, Управлінням Західного офісу Держаудислужби в Закарпатській області 07.05.2021 через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання інформації та підтверджуючих документів. У відповідь на зазначений запит, на адресу Управління Західного офісу Держаудитслужби надійшов лист-пояснення Тур'є-Реметівської сільської ради Ужгородського району від 14.05.2021 №446/02-07 в письмовому вигляді, в якому, зокрема, зазначено: «Внаслідок «Місцевих виборів в Україні 2020 року» відбулися зміни до адміністративно-територіального устрою, а також формування об’єднаних територіальних громад, набрання чинності Закону України №1009-ІХ від 17.11.2020 р. Всі права та обов’язки Тур'я-Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області, як Замовника по Договору підряду № 1 від 13.05.2020 р., перейшли до її правонаступника, - Тур'є-Реметівської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області. Відповідно до пп. 6.2.4, 12.4, 14.2-14.4 Договору, з урахуванням вимог частини першої статті 104 Цивільного Кодексу України (Юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників). Дія договору № 1 від 13.05.2020 року була продовжена укладенням додаткової угоди №3-1 від 11.01.2021 року. Додаткова угода №4 від 05.05.2021 року до договору № 1 від 13.05.2020 року була зареєстрована у Держказначейській службі України 06.05.2021 року. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Тур'є-Реметівська сільська рада не має можливості розташування сканованої копії на електронному майданчику.» За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, з урахуванням пояснень та документів, наданих Тур'є-Реметівською сільською радою встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок 1082) - розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/ учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю. Водночас, пунктом 6 Порядку 1082 установлено, що у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал) чи в електронній системі закупівель, замовник/ЦЗО/учасник/постачальник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів, а орган оскарження та органи державного фінансового контролю - від адміністратора. При цьому, у разі якщо замовник не має змоги розмістити інформацію через авторизований електронний майданчик, який відключений від електронної системи закупівель, він повинен розмістити необхідну інформацію через інший авторизований електронний майданчик, а в разі відсутності такої можливості - через веб-портал. Проте, Тур'я-Пасіцькою сільською радою (правонаступник Тур'я-Реметівська сільська рада) не оприлюднено повідомлень про внесення змін до договору підряду від 13.05.2020 № 1 за додатковими угодами від 11.01.2021 №3-1 та від 05.05.2021 №4, чим порушено вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону. Окрім того, встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 23.01.2021 №1021-IX) в частині не надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області, який оприлюднено в електронній системі закупівель 14.05.2021 року.
Період усунення порушень: 24.05.2021 15:54 - 08.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2021 15:54

Запити/Пояснення