• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Фармацевтична продукція: Лот № 1 Лабораторні реактиви для ІФА, № 2 Антисептичні та дезінфекційні засоби, Лот № 3 Медикаменти

Торги відмінено

430 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 3e24ad7d887045e78d029051366227c2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-22-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 22.04.2020 09:59 - 15.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2020 № 26 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.04.2020 № 26. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-04-03-002821-b 03.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель. RISK 1-1 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною четвертою статті 35 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2020-04-03002821-b, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 23.04.2020. Аналізом питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено наступне. В пункті 13 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2020-04-03002821-b оприлюдненого в електронній системі закупівель Prozorro, визначено підставу для застосування переговорної процедури закупівлі пункт 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується якщо Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro наявна інформація лише по одній процедурі закупівлі відкритих торгів UA-2020-02-28-003602-a по предмету «Фармацевтична продукція» з очікуваною вартістю 430000,00 грн., по якій торги не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 22.04.2020 про надання пояснення щодо застосування переговорної процедури. У поясненні, яке отримане через електронну систему закупівель 23.04.2020 зазначено, що Замовником 05.02.2020 року було оголошено процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-05-002293-a (5 лотів)) очікуваною вартістю 690000,00 грн. По даній процедурі закупівлі торги відбулись лише по двох лотах. Тобто, торги відмінені частково за 3-ма лотами (по окремій частині предмета закупівлі). Замовником було прийнято рішення провести повторно відкриті торги по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція» з очікуваною вартістю 430000,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-28-003602-a (3 лоти)), по якій торги не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Пунктом 28 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмету закупівлі (лот) це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Згідно з абзацом п’ятим частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Торги може бути відмінено частково (за лотом) (абзац дев’ятий частини першої статті 31 Закону). Таким чином, необхідною умовою для застосування переговорної процедури закупівлі є факт проведення попередньо двох тендерів, тобто двох процедур закупівель, та їх відміни через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. А також, не має змінюватися при новій закупівлі предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, не мають змінюватися при новій закупівлі вимоги до учасників, які попередньо замовник прописував у тендерних документаціях для обох тендерів, які було відмінено. Отже, пунктом 4 частини другої статті 35 Закону не передбачено випадку застосування переговорної процедури у разі якщо попередні торги відмінено частково (за лотом). Враховуючи вищевикладене, Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі без наявних підстав, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, оскільки на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про відміну в цілому двох тендерів (торгів) через відсутність достатньої кількості учасників. Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 35 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. Також, проведеним моніторингом встановлено, що дана процедура закупівлі містить 3 лоти предмета закупівлі, а саме: Лот № 1 «Лабораторні реактиви для ІФА» ДК 021:2015: 33696500-0- Лабораторні реактиви, Лот № 2 «Антисептичні та дезінфекційні засоби» ДК 021:2015:33631600-8-Антисептичні та дезінфекційні засоби, Лот № 3 «Медикаменти» ДК 021:2015: 33690000-3-Лікарські засоби різні, де зазначена одна міжнародна непатентована назва лікарського засобу (далі - МНН) по всім лотам, а саме: Ampicillin. Відповідно до розділу II « Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Крім того, у порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі Наказ № 490) у формі річного плану закупівель не відображено інформацію передбачену пунктом 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)». Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK1-1) підтверджено.
Період усунення порушень: 27.04.2020 16:41 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2020 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку із неможливості усунення порушень процедури закупівлі відмінено
Дата публікації звіту: 28.04.2020 11:05

Запити/Пояснення