-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Детальна інформація міститься у тендерній документації.
Торги не відбулися
839 545.82
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 395.46 UAH
мін. крок: 1% або 8 395.46 UAH
Номер:
bb56fc6a08894b6699a9d8279691245e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-06-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2020 00:00
Період моніторингу:
06.05.2020 15:09 - 28.05.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2020 № 29
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.05.2020 № 29.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-03-000947-c 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону (у редакції, яка діяла до 19.04.2020).
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу рішенням тендерного комітету від 07.05.2020 (протокол засідання тендерного комітету №23) скасовано рішення про визначення ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем відкритих торгів, скасовано рішення про намір укласти договір із переможцем та відхилено пропозицію учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону (у редакції, яка діяла до 19.04.2020) через невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", та відхилені пропозиції учасників ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "РЕИ БРОВАРИ" на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, витяги з протоколів засідання тендерного комітету від 24.04.2020 №21, від 07.05.2020 №23, пояснення надане Замовником, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.05.2020.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", якого 24.04.2020 визнано переможцем відкритих торгів, не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція повинна містити технічну пропозицію, підписану уповноваженою особою учасника та скріплену печаткою, яка повинна відповідати технічним вимогам – технічним завданням, що є Додатком № 2 до ТД.
Додаток №2 до тендерної документації (п. 6.1) містить вимогу до виконання послуг - спеціалізовані підприємства/організації, які планують надавати послуги за даним ТЗ, повинні мати ліцензію Міністерства екології на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження, оброблення). Перелік відходів в ліцензіях повинен відповідати переліку, типу відходів згідно додатку 1 до ТЗ, які плануються до утилізації ВП СГ.
В складі пропозиції учасником торгів ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" завантажено файли «26.3 Копія Наказ 386 до Ліцензії МЕУ.pdf», «26.2 Копія Наказ 327 до Ліцензіїї МЕУ.pdf», «26.1 Копія Наказ 252 звуження Ліцензія МЕУ.pdf», «25. Копія Ліцензія Мін природи Укр.pdf».
Крім того, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" в електронну систему 05 травня 2020 року завантажений файл «Наказ щодо розширення ліцензії.pdf». В той час як кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 19 квітня 2020 року. Виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання тендерних пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Тобто, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Вказаний файл «Наказ щодо розширення ліцензії.pdf» містить документи: наказ Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 03.10.2019 №333 та додаток до нього, що містить перелік небезпечних відходів на поводження з якими розширено ліцензію, де видом господарської діяльності визначено збирання та зберігання. У вказаному додатку до наказу Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 03.10.2019 №333, поданому учасником, відсутні такі види господарської діяльності як утилізація, знешкодження, оброблення, що не відповідає п. 6.1 додатку №2 до тендерної документації.
В поданій ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" технічній пропозиції вказано, що спеціалізовані підприємства/організації, які планують надавати послуги за даним ТЗ, повинні мати ліцензію міністерства екології на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження, оброблення). Перелік відходів в ліцензіях повинен відповідати переліку, типу відходів згідно додатку 1 до ТЗ, які плануються до утилізації ВП СГ. Тобто, пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не містить інформації, що перелік відходів в ліцензіях даного учасника відповідає переліку, типу відходів згідно додатку 1 до ТЗ, які плануються до утилізації ВП СГ за видами господарської діяльності збирання, зберігання, утилізація, знешкодження, оброблення, що не відповідає вимогам тендерної документації (пункту 1 розділу ІІІ та додатку №2 тендерної документації).
Додаток №2 «технічне завдання» до тендерної документації містить 76 найменувань відходів згідно з ДК (із зазначенням кодів відходів). Завантажений в складі пропозиції учасника перелік видів небезпечних відходів до виданої ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України містить 28 видів (без зазначення кодів відходів згідно з ДК 005-96).
Відповідно до завантаженого ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" в складі пропозиції наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 06.09.2016 №327 товариству видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. За переліком відходів вказаних в пп. 3.1.2, 3.1.4, 3.1.8, 3.1.9, 3.1.12, 3.1.13, 3.1.14, 3.1.15, 3.1.16, 3.1.18, 3.1.19, 3.1.20, 3.1.21, 3.1.22, 3.1.23 п. 3 Наказу №327 відсутній такий вид господарської діяльності як утилізація; по переліку відходів вказаних в пп. 3.1.7 відсутні види господарської діяльності видалення, утилізація, знешкодження.
Крім того, по відходах рідких теплоносіїв отримано ліцензію на вид господарської діяльності збирання, зберігання та видалення; по відходах галогенованих органічних розчинників ліцензію видано на збирання, зберігання, видалення, оброблення, знешкодження; по відходах ефірів – на збирання, зберігання, видалення (наказ Мінприроди від 19.10.2017 №386); по відходах упаковок та контейнерів забруднених (у т.ч. тара з-під пестицидів та агрохімікатів) – на збирання, зберігання, видалення (наказ Мінприроди про звуження провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами від 07.07.2017 №252).
Небезпечні відходи на поводження з якими учаснику розширено ліцензію, що перелічені в додатку до наказу Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 03.10.2019 №333 (завантажений в електронну систему закупівель після закінчення строку подання тендерних пропозицій) та вказані учасником в завантаженому в складі пропозиції документі «копія переліку видів небезпечних відходів» (п. 27 та п. 28) файлу «27.пояснення щодо наданих ліцензій.pdf» не містять операцій у сфері поводження з небезпечними відходами збирання, зберігання, утилізація, знешкодження, оброблення, тобто учасником не підтверджено наявність видів господарської діяльності по вказаних небезпечних відходах. Інформація щодо розширення учаснику ліцензії на види відходів, вказаних в додатку до наказу Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 03.10.2019 №333, в складі пропозиції відсутня.
Описані вище невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації не відносяться до переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених Замовником.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації (пункту 1 розділу ІІІ та додатку №2 тендерної документації).
При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно частини першої статті 30 Закону (у редакції, яка діяла до 19.04.2020) замовник повинен відхилити таку пропозицію.
Однак в порушення вимог частини першої статті 30 Закону Замовником при розгляді пропозиції 24.04.2020 не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та визнано переможцем торгів.
В поясненні наданому 13.05.2020 Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.05.2020 вказано, що рішенням тендерного комітету ВП «Складське господарство» (протокол №21 від 24.04.2020) переможцем відкритих торгів UA-2020-04-03-000947 було визнано ТОВ «НВК» Укрекопром». Рішення було прийняте після проведення оцінки тендерної пропозиції учасника, яка була подана у визначений тендерною документацією строк – до 19.04.2020. У тендерній пропозиції учасника-переможця було подано, зокрема, Ліцензію №327 від 06.09.2016 та копію переліку видів небезпечних відходів до ліцензії №327 від 06.09.2016. У переліку видів небезпечних відходів на поводження з якими видана ліцензія, пунктом 27 зазначений вид відходів «Несортовані відпрацьовані батареї за винятком сумішей батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. Відходи батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення(3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні» без будь-яких обмежень щодо операції на поводження з даним видом відходів. Аналогічна інформація зазначена на сайті Міністерства енергетики та захисту довкілля у «Переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Після прийняття рішення та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а саме 05.05.2020, учасник через електронну систему закупівель надав «Наказ щодо розширення ліцензії», з якого вбачається, що по небезпечних відходах «Несортовані відпрацьовані батареї за винятком сумішей батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. Відходи батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення(3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні» визначено вид господарської діяльності лише «збирання, зберігання». Тобто, таким чином замовнику стало відомо, що переможець торгів по п. 27 має обмеження щодо операції на поводження з даним видом відходів, а саме лише «збирання, зберігання» та відповідно, його пропозиція не відповідає тендерній документації та укладення договору з таким учасником буде порушенням.
З метою недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тендерним комітетом прийнято рішення про скасування протоколу № 21 від 24.04.2020, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВК «Укрекопром». Що стосується пояснень з приводу позицій небезпечних відходів у кількості 28 видів зазначених у Переліку видів небезпечних відходів на поводження з якими видана ліцензія учаснику та 76 видів відходів, які зазначені у додатку 2 «Технічне завдання» замовника, то така різниця у кількості зумовлена тим, що у перелік замовника включено, в тому числі, види відходів, які не підлягають ліцензуванню. Відповідно до «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», затверджених постановою КМУ від 13.07.2016 №446 ліцензія на право поводження з небезпечними відходами надається із зазначенням переліку видів небезпечних відходів у відповідності до Жовтого та Зеленого переліку відходів, затверджених постановою КМУ від 13.07.2000 №1120, тобто без зазначення коду ДК 005-96.
Слід зазначити, що Учасник в пропозиції не вказував інформацію, що ліцензія необхідна не на всі види діяльності визначені Замовником в додатку №2 до тендерної документації.
Під час проведення моніторингу рішенням тендерного комітету від 07.05.2020 (протокол засідання тендерного комітету №23) скасовано рішення про визначення ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем відкритих торгів, скасовано рішення про намір укласти договір із переможцем та відхилено пропозицію учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону (у редакції, яка діяла до 19.04.2020) через невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.
Аналізом відхилених Замовником тендерних пропозицій ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "РЕИ БРОВАРИ" (пропозиція розглянута після відхилення пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ") установлено, що пропозиції вказаних учасників не відповідають вимогам тендерної документації та підлягали відхиленню відповідно до частини першої статті 30 Закону. Замовником прийнято рішення про відміну торгів.
Період усунення порушень:
25.05.2020 17:47 - 09.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.05.2020 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішенням тендерного комітету ВП "Складське господарство" (протокол від 07.05.2020 №23) скасовано рішення про визнання ТОВ "НВК" Укрекопром" переможцем відкритих торгів №UA-2020-04-03-000947-c та рішення про намір укласти договір. У зв'язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій торги відмінено.
Дата публікації звіту:
01.06.2020 15:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Рішенням тендерного комітету ВП "Складське господарство" (протокол від 07.05.2020 №23) скасовано рішення від 24.04.2020 про визнання ТОВ "НВК" Укрекопром" переможцем відкритих торгів №UA-2020-04-03-000947-c та рішення про намір укласти договір. Тендерну пропозицію відхилено 07.05.2020 як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Дата публікації:
16.06.2020 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
a5e9be37ebaf4fcb821071c615f4c519
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.05.2020 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з вивезення та подальшої утилізації, оброблення, знешкодження небезпечних відходів ВП АЕС, ВП АЕМ, ВП СГ» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-03-000947-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
В складі пропозиції учасником торгів ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" завантажено файли «26.3 Копія Наказ 386 до Ліцензії МЕУ.pdf», «26.2 Копія Наказ 327 до Ліцензіїї МЕУ.pdf», «26.1 Копія Наказ 252 звуження Ліцензія МЕУ.pdf», «25. Копія Ліцензія Мін природи Укр.pdf», «Наказ щодо розширення ліцензії.pdf». Файл «Наказ щодо розширення ліцензії.pdf» учасником завантажено в електронну систему 05 травня 2020 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 19 квітня 2020 року. Виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання тендерних пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Тобто, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, файл «Наказ щодо розширення ліцензії.pdf» містить документи: наказ Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 03.10.2019 №333 та додаток до нього, що містить перелік небезпечних відходів на поводження з якими розширено ліцензію, де видом господарської діяльності визначено збирання та зберігання. В той час як додаток №2 до тендерної документації (п. 6.1) містить вимогу до виконання послуг - спеціалізовані підприємства/організації, які планують надавати послуги за даним ТЗ, повинні мати ліцензію Міністерства екології на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження, оброблення). Перелік відходів в ліцензіях повинен відповідати переліку, типу відходів згідно додатку 1 до ТЗ, які плануються до утилізації ВП СГ. Вказаний додаток до наказу Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 03.10.2019 №333, поданий учасником, не містить таких видів господарської діяльності як утилізація, знешкодження, оброблення.
Завантажений в складі пропозиції учасника перелік видів небезпечних відходів до виданої ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України містить 28 видів (без зазначення кодів відходів згідно з ДК 005-96). Додаток №2 «технічне завдання» до тендерної документації містить 76 найменувань відходів згідно з ДК (із зазначенням кодів відходів). Крім того, в поданій ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" технічній пропозиції вказано, що спеціалізовані підприємства/організації, які планують надавати послуги за даним ТЗ, повинні мати ліцензію міністерства екології на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження, оброблення). Перелік відходів в ліцензіях повинен відповідати переліку, типу відходів згідно додатку 1 до ТЗ, які плануються до утилізації ВП СГ. При цьому в пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" відсутня інформація, що перелік відходів в ліцензіях даного учасника відповідає переліку, типу відходів згідно додатку 1 до ТЗ, які плануються до утилізації ВП СГ за видами господарської діяльності збирання, зберігання, утилізація, знешкодження, оброблення.
Поряд з тим, пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція повинна містити технічну пропозицію, підписану уповноваженою особою учасника та скріплену печаткою, яка повинна відповідати технічним вимогам – технічним завданням, що є Додатком № 2 до ТД.
Зважаючи на вищенаведене, просимо забезпечити надання членами тендерного комітету, якими прийнято рішення щодо визначення учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем торгів, пояснень з вищевказаних питань щодо дотримання учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" вимог тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5a1753b8658f4ee58448938bf8e988be
Назва:
Письмові пояснення членів тендерного комітету по закупівлі № UA-2020-04-03-000947
Дата опублікування:
13.05.2020 15:36
Опис:
На Ваш запит надаємо наступні пояснення. Рішенням тендерного комітету ВП «Складське господарство» (протокол № 21 від 24.04.2020) переможцем відкритих торгів №UA-2020-04-03-000947 було визнано ТОВ «НВК» Укрекопром». Рішення було прийняте після проведення оцінки тендерної пропозиції учасника, яка була подана у визначений тендерною документацією строк – до 19.04.2020.
У тендерній пропозиції учасника-переможця було подано, зокрема, Ліцензію № 327 від 06.09.2016 та копію переліку видів небезпечних відходів до ліцензії № 327 від 06.09.2016. У переліку видів небезпечних відходів на поводження з якими видана ліцензія, пунктом 27 зазначений вид відходів «Несортовані відпрацьовані батареї за винятком сумішей батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. Відходи батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення(3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні» без будь-яких обмежень щодо операції на поводження з даним видом відходів. Аналогічна інформація зазначена на сайті Міністерства енергетики та захисту довкілля у «Переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
Після прийняття рішення та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а саме 05.05.2020, учасник через електронну систему закупівель надав «Наказ щодо розширення ліцензії», з якого вбачається, що по небезпечних відходах «Несортовані відпрацьовані батареї за винятком сумішей батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. Відходи батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення(3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні» визначено вид господарської діяльності лише «збирання, зберігання». Тобто, таким чином замовнику стало відомо, що переможець торгів по п. 27 «Несортовані відпрацьовані батареї за винятком сумішей батарей, наведених у Зеленому переліку відходів…, в кількості, що перетворює їх у небезпечні» має обмеження щодо операції на поводження з даним видом відходів, а саме лише «збирання, зберігання» та відповідно, його пропозиція не відповідає тендерній документації та укладення договору з таким учасником буде порушенням.
З метою недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тендерним комітетом прийнято рішення про скасування протоколу № 21 від 24.04.2020, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВК «Укрекопром» та задля забезпечення дотримання принципів здійснення закупівель, розглянуто тендерну пропозицію наступного учасника. Так як, тендерна пропозиція наступного учасника також не відповідає умовам тендерної документації її було відхилено, а торги відмінені у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Що стосується пояснень з приводу позицій небезпечних відходів у кількості 28 видів зазначених у Переліку видів небезпечних відходів на поводження з якими видана ліцензія учаснику та 76 видів відходів, які зазначені у додатку 2 «Технічне завдання» замовника, то така різниця у кількості зумовлена тим, що у перелік замовника включено, в тому числі, види відходів, які не підлягають ліцензуванню. Відповідно до «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», затверджених постановою КМУ від 13.07.2016 №446 ліцензія на право поводження з небезпечними відходами надається із зазначенням переліку видів небезпечних відходів у відповідності до Жовтого та Зеленого переліку відходів, затверджених постановою КМУ від 13.07.2000 N 1120, тобто без зазначення коду ДК 005-96.