-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля
Картопля
Завершена
270 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 704.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 704.00 UAH
Номер:
970815bba0c94afe996e42d2bba48389
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-04-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2020 00:00
Період моніторингу:
04.06.2020 12:42 - 26.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.06.2020 № 104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2020-04-03-001770-b 03.04.2020 Комунальний заклад «Поливанівський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 03188257) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця закупівлі, укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої розділу II Порядку № 454.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено невідповідність нормам планування, визначеним частиною першою статті 4 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель Комунального закладу «Поливанівський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом тендерного комітету від 03.04.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», ТОВ «Придніпровська перлина», протокол тендерного комітету Замовника від 22.04.2020 № 52, протокол засідання комісії щодо визначення переможця від 23.04.2020 № 55, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 23.04.2020, договір від 07.05.2020 № 50 та додаткову угоду до нього від 01.062020 №18, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 08.05.2020, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.06.2020, звернення ГО «Платформа Громадський Контроль» від 24.04.2020 № 742d4/20.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу другого частини першої розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами (далі – Порядок № 454), пунктів 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначено замовником за показником шостої цифри основного національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), тоді як предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель опубліковано річний план закупівлі картоплі UA-P-2020-01-11-003540-c очікуваною вартістю 271 012,00 грн та терміном проведення закупівлі у травні 2020 року.
Проте Замовником у квітні 2020 року оголошено закупівлю картоплі за номером UA-2020-04-03-001770-b, очікуваною вартістю 270 400,00 грн без внесення змін в річний план закупівлі щодо суми очікуваної вартості закупівлі та терміну проведення, що не відповідає нормам планування, визначеним частиною першою статті 4 Закону.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовником на підставі протоколу засідання комісії з питань щодо роботи в системі Прозоро від 22.04.2020 № 52 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», так як учасник не виконав свої зобов’язання, за раніше укладеним договором №120 від 08.10.2019 про закупівлю картоплі, що призвело до його дострокового розірвання. Проте,слід зазначити, що тендерна документація не містить підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, якщо учасник раніше не виконав зобов’язань перед замовником. Крім того пропозиція учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не містить інформацію щодо договору від 08.10.2019 №120. Інформація, викладена у зверненні ГО «Платформа Громадський Контроль» від 24.04.2020 № 742d4/20 підтверджена.
Водночас моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» міститься проект договору, в якому відсутній пункт 5.3, а саме мінімальна партія поставки: картопля – 2000 кг, що не відповідає проекту договору, який є Додатком 4 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
24.06.2020 16:12 - 09.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2020 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Комунального закладу «Поливанівського психоневрологічного інтернату» Дніпропетровської обласної ради» надає пояснення щодо закупівлі картоплі за номером UA-2020-04-03-001770-b, очікуваною вартістю 270 400,00 грн. З початку року при внесенні річного плану закупівель ціна картоплі була вище ніж під час оголошення закупівлі, тому було помилково не відредаговано планові показники під час оголошення закупівлі
У закладі цілодобово проживають 110 підопічних які знаходяться на повному державному забезпеченні, яким на добу згідно норм на харчування необхідно 50-60 кг. картоплі щоденно. Згідно договору за травень-червень 2020р було поставлено 4000 кг картоплі. На даний час запаси картоплі відсутні. Для проведення нового тендеру необхідно до 30 діб. Тому розірвання договору на закупівлю картоплі вважаємо нецілеспрямованим.
Щодо порушення ст.. 4 Закону тендерним комітетом неуважно був вивчений Закон України «Про публічні закупівлі».
На даний час здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень, та в подальшому більш якісно готувати документи, та ретельно вивчити Закон України «Про публічні закупівлі»
Як з відповідальню особою, так і іншими членами тендерного комітету проведено роз’яснювальну роботу та попереджено про недопущення в подальшому подібних помилок. Курси для підвищення рівня знань у сфері закупівель в найближчий час буде пройдено.
Дата публікації звіту:
26.06.2020 09:48
Запити/Пояснення
Номер:
92b3d743a6724c509e7eb635f093135f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.06.2020 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі картоплі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-001770-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що відповідно до п. 11.2.2 договору від 07.05.2020 № 50 умови договору можуть змінюватись у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, на підставі Експертного висновку Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати щодо вивчення та аналізу середньої ринкової вартості, у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. До зазначеного договору укладено додаткову угоду від 01.06.2020 № 18 щодо збільшення ціни не більше як на 10%. Поясніть на підставі якого документа здійснено підвищення ціни.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно їх документальне підтвердження.
Номер:
94358d13b9dd4e7fb630e18a9ad71000
Назва:
Пояснення про підвищення ціни
Дата опублікування:
23.06.2020 11:07
Опис:
На Ваше звернення щодо підвищення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків повідомляємо що підвищення ціни було здійснено на підставі наданої довідки про споживчі ціни на продукти харчування Головного Управління статистики у Дніпропетровській області. Копія довідки додається.