-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
щепа паливна
Торги відмінено
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Номер:
bc34904cc0d946f1b160307c6071913e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-21-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2020 00:00
Період моніторингу:
21.04.2020 17:49 - 14.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2020 №17
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2020 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-04-03-000546-a 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на час проведення закупівлі) (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Шаргородської районної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та пояснення від 23 квітня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що замовник в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 20000,0 грн або 4,44 відсотка від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг.
Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
24.04.2020 09:42 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2020 09:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з частиною 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі "замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень,що виникли через виявленн іпорушення законодавстваз питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
30.04.2020 10:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
04.05.2020 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
b8aca6f840a34bdfbbbfe5115ccb69af
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2020 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі щепи паливної інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-03-000546-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення про проведення відкритих торгів перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
24e09c4614b4426081d958b9e00aea0d
Назва:
Відповідь на запит моніторингу UA-M-2020-04-21-000062
Дата опублікування:
23.04.2020 09:43
Опис:
Доброго дня! Розглянувши ваш запит щодо проведеного моніторингу ( номер моніторингу UA-M-2020-04-21-000062) щодо процедури відкритих торгів «щепа паливна» (номер закупівлі UA-2020-04-03-000546-a), відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації повідомляє наступне:
Враховуючи гіркий досвід щодо неналежного виконання зобов’язання постачальниками та характер закупівлі, що є дуже важливим для закладів освіти району, для нас, як для замовника, є дуже важливим підбір сумлінного постачальника для поставки щепи, який в свою чергу повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, мати достатню матеріально–технічну базу, кваліфікований персонал, досвід виконання аналогічних робіт, гарну репутацію та спроможність поставити товар за закупівлею в повному обсязі з належною якістю. Тому для нас дуже важливим критерієм є фінансова спроможність постачальника. Виходячи з вищевикладеного нами було встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 20 000,00 грн. Можливість отримання постачальником від банка такого забезпечення свідчить про гарний фінансовий стан учасника закупівлі, а також серйозні наміри щодо підписання договору за результатами закупівлі та його сумлінного та якісного виконання в подальшому. Хочемо зауважити, що учасниками не було подано вимоги чи скарги щодо невірного обчислення розміру тендерного забезпечення. Таким чином всі учасники закупівлі погодились з умовами закупівлі. В подальшому при здійсненні публічних закупівель зобов’язуємось суворо дотримуватись розмірів забезпечення, що встановлені діючим законодавством.