• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі – 35 найменувань)

Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі – 35 найменувань)

Завершена

2 914 735.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 575.00 UAH
Номер: b6f037e2c4694f1aa886e83a3e12406f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2020 15:08 - 28.05.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2020 № 71 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2020 № 71 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21 UA-2020-04-03-000279-c 03.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюдненні договору, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 02.04.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.02.2020 № 8/20 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП «ВІТУШЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ» та ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ», інформація про відхилення від 28.04.2020 б/н, протокол розгляду тендерної пропозиції від 04.05.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 04.05.2020, договір від 22.05.2020 № 329.
Період усунення порушень: 01.06.2020 12:37 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2020 12:37