• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ноутбуки

Завершена

367 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 36.75 UAH
Номер: 9d74cc9abbb74a0982fae065e3a6f71f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-18-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.05.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 18.05.2020 16:24 - 09.06.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.05.2020 №19 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 18.05.2020 №19 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-04-03-000453-b 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 50) 519-20-18, zomenko2708@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Відділу освіти Роменської районної державної адміністрації Сумської області (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.04.2020 (протокол №32), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АНТАНДАР» (далі – ТОВ «АНТАНДАР», учасник), протокол засідання тендерного комітету від 23.04.2020 № 46, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2020, договір від 04.05.2020 № 509. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 14.04.2020 №1, яка не містить інформації щодо адреси замовника (покупця) – Відділу освіти Томашпільської селищної ради та обсяг закупівлі у кількісному виразі цим покупцем, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 3 тендерної документації Замовника; в недотримання вимог пункту 2 додатку 3 тендерної документації Замовника, яким вимагалось надання учасником у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору, зазначеного у довідці, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» надано копію зазначеного у довідці договору з Відділом освіти Томашпільської селищної ради про закупівлю товару від 20.11.2017 № 82 без додатку 1 (Специфікація), який відповідно до пункту 2.1. цього договору є його невід’ємною частиною, що також не підтверджує те, що договір від 20.11.2017 № 82 є аналогічним договором. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АНТАНДАР» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 04.05.2020 № 509 на суму 362 943,00 гривень.
Період усунення порушень: 21.05.2020 11:39 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2020 11:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжиті заходи щодо розірвання договору купівлі-продажу товару № 509 від 04.05.2020 року, шляхом укладення додаткової угоди №1 від 26.05.2020 року про розірвання договору (Протокол засідання ТК № 59 від 25.05.2020р.).
Дата публікації звіту: 26.05.2020 09:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 26.05.2020 15:03

Запити/Пояснення