• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Абразивні вироби – за ДК 021:2015 – 14810000-2 (Вироби з графіту)

Завершена

640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Номер: 5193e1744ee04ade80db7857ce5903a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-27-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.05.2020 17:55 - 18.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2020 № 105 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 26.05.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.05.2020№ 105 Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12. UA-2020-04-03-000163-a 03.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 1, 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 03.04.2020 № гр-2/01-20, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАФИТ-МАСТЕР», протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 21.04.2020; повідомлення про намір укладання договору від 27.04.2020, договір від 12.05.2020 № 3-Т/20. Так, за результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАФИТ-МАСТЕР» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, довідка про досвід виконання аналогічних договорів, яка надана в тендерній пропозиції ТОВ «ГРАФИТ-МАСТЕР» не відповідає встановленій Замовником Додатком № 2 до тендерної документації формі та не містить інформацію про контактні номери телефонів. Також на порушення вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, якою для підтвердження відповідності пропозиції вимагалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції Статуту із змінами (в разі наявності) з відміткою державного реєстратора, в тендерній пропозиції ТОВ «ГРАФИТ-МАСТЕР» надано лише першу титульну сторінку Статуту. Крім того, в порушення вимог пункту 9 Додатку 2 та вимог Додатку 1 до тендерної документації, якими для підтвердження відповідності технічних характеристик пропозиції вимагалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції технічний паспорт або сертифікат відповідності, який передбачений на даний вид продукції, для оцінки відповідності технічних характеристик (специфікації), в тендерній пропозиції ТОВ «ГРАФИТ-МАСТЕР» надано паспорт якості виробу від 15.04.2020 № 01/15.04.2020, в якому відсутня інформація про одну з характеристик графіту - питомий електричний опір (мкОм.м), що вимагається згідно Додатку 1 до тендерної документації. На підставі вищевикладеного та відповідно до пункту 1, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГРАФИТ-МАСТЕР», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 12.05.2020 № 3-Т/20.
Період усунення порушень: 28.05.2020 17:43 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2020 17:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі Абразивні вироби – за ДК 021:2015 – 14810000-2 (Вироби з графіту) (UA-2020-04-03-000163-a) Замовник з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушені питання у висновку для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Крім того, повідомляємо, що в інший спосіб усунути дані порушення не є за можливе відповідно до чинного законодавства, у зв’язку з тим, що незначні недоліки допущені замовником не мають негативного впливу. - За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАФИТ-МАСТЕР» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, довідка про досвід виконання аналогічних договорів, яка надана в тендерній пропозиції ТОВ «ГРАФИТ-МАСТЕР» не відповідає встановленій Замовником Додатком № 2 до тендерної документації формі та не містить інформацію про контактні номери телефонів. Так, довідка про досвід виконання аналогічного договору згідно з Додатком 2 складається в довільній формі, і дійсно інформації про контактні телефони не вказано, але вони наявні в аналогічних договорах, які учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції. - Також на порушення вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, якою для підтвердження відповідності пропозиції вимагалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції Статуту із змінами (в разі наявності) з відміткою державного реєстратора, в тендерній пропозиції ТОВ «ГРАФИТ-МАСТЕР» надано лише першу титульну сторінку Статуту. Так, при подачі документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та пропозиції учасника умовам тендерної документації ТОВ «ГРАФИТ-МАСТЕР» надало Статут в новій редакції тільки титульний лист та вказало код доступу 25430244505 на сайті Міністерства юстиції, де текст Статуту знаходиться у вільному доступі. - Також стосовно питомого електричного опору, дійсно цього параметру помилково не було вказано в паспорті якості, який надано як зразок. Але точне значення всіх параметрів вимірюється в процесі виготовлення виробів з графіту згідно технічних вимог тендерної документації, і в кінці процесу виготовлення заноситься до паспорту виробу, який надається замовнику разом з поставленою продукцією. Відміна процедури відкритих торгів після укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконує умови укладеного з ним договору є неможливою. Голова тендерного комітету Бреславський І.А.
Дата публікації звіту: 04.06.2020 15:13