• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до пасажирських вагонів

Запасні частини до пасажирських вагонів

Завершена

2 680 728.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 403.64 UAH
Номер: 883dc92a571b46e297802bd85ea7deb2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-10-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.07.2020 15:40 - 01.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.07.2020 № 193 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.07.2020 № 193 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-04-02-001959-b 02.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, boiko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КМГ ТРЕЙД» установлено порушення частини четвертої статті 28, абзацу 2 пункту 1 частини першої та частини четвертої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2019) (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.05.2020, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 03.04.2020 та вимоги по усунення порушення від 10.04.2020, роз'яснення Замовника від 09.04.2020 та від 21.05.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КМГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КМГ ТРЕЙД»), протокол засідання тендерного комітету від 29.05.2020, рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 01.06.2020 № ЦЗВ-994/3719/1959-в, протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.06.2020 № 3719/323/-20Т, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2020, договір від 17.07.2020 № ЦЗВ-03-05220-01. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 03.04.2020 та вимоги по усунення порушень, які оприлюднені в електронній системі закупівель 10.04.2020, оприлюднив відповідь 09.04.2020 та 21.05.2020, відповідно, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив норми частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що Замовник 29.05.2020 розпочав розгляд тендерної пропозиції ТОВ «КМГ ТРЕЙД». Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 01.06.2020 Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. 30.06.2020 Замовник визначив переможцем торгів ТОВ «КМГ ТРЕЙД». Отже, Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції ТОВ «КМГ ТРЕЙД» з перевищенням терміну (20 робочих днів), чим порушив вимоги частини четвертої статті 28 Закону. Також, у тендерній документації відповідно до пункту 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник передбачив надання учасниками документів на предмет закупівлі згідно вимог визначеним у Додатку № 1. Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію» учасники мають надати на кожен вид продукції скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Відповідно до пункту 5 «Інші вимоги» Додатку № 1 учасники мають надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А (Технічні характеристики). Так, в Додатку А Замовник визначив, що технічні характеристики на генератор змінного струму повинні відповідати наступним показникам, зокрема: номінальна частота обертання - 750-3450 об/хв, частота обертання при годинний потужності - 1000-3450 об/хв, струм нульового дроту - 10 А, коефіцієнт корисної дії - 85/72 %, максимальна частота обертання – 3880 об/хв, струм часової потужності - 200/251 А, маховий момент - 9,5 кг/м, число фаз - 3. Проте, у зразку паспорта на генератор змінного струму, що міститься у тендерній пропозиції ТОВ «КМГ ТРЕЙД» відсутні зазначені показники, а інформація про технічні характеристики на генератор змінного струму, що міститься у порівняльній таблиці від 25.05.2020 №1301 не підтверджена більше жодним документом. Крім того, Замовником зазначено, що технічні характеристики на генератор змінного струму повинні відповідати наступним показникам, зокрема: номінальний струм - 174/220 А, максимальний струм збудження - 5/5 А, лінійна напруга - 116/92 В. Проте, у зразку паспорта на генератор змінного струму, що міститься у тендерній пропозиції ТОВ «КМГ ТРЕЙД» відповідні показники відрізняються від зазначених, а саме: номінальний струм – 170 А; максимальний струм збудження - 5/0 А, лінійна напруга – 116 В, що не відповідає вимогам пункту 3.7. тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації. Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «КМГ ТРЕЙД» не відповідала абзацу 2 пункту 1 частини першої та частині четвертій статті 30 Закону. Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої та частини четвертої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КМГ ТРЕЙД», визначив ТОВ «КМГ ТРЕЙД» переможцем трогів та прийняв рішення про укладення договору.
Період усунення порушень: 29.07.2020 18:29 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2020 18:29

Оскарження висновку в суді

Опис: 12.08.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 29.07.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-04-02-001959-b
Дата публікації: 13.08.2020 08:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-02-001959-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 липня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-02-001959-b). Згідно з висновком, ДАСУ установила порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та установлено порушення частини четвертої статті 28, абзацу 2 пункту 1 частини першої та частини четвертої статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-02-001959-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо порушення частини четвертої статті 28, абзацу 2 пункту 1 частини першої та частини четвертої статті 30 Закону. 2.1. Щодо дотримання строків оцінки тендерних пропозицій учасників. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. 29.05.2020 пропозиція ТОВ «КМГ ТРЕЙД» визнана найбільш економічно вигідною, після чого тендерним комітетом розпочато розгляд даної пропозиції. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 01.06.2020 Замовником продовжено строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів. 30.06.2020 Замовником було визначено переможця торгів ТОВ «КМГ ТРЕЙД». Строк розгляду тендерної пропозиції склав 20 робочих днів, що не суперечить вимогам частини четвертої статті 28 Закону. Звертаємо Вашу увагу на те, що 08.06.2020 та 29.06.2020 в державі були неробочими. 2.2. Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Предметом закупівлі були запасні частини до пасажирських вагонів, зокрема генератор, призначений до електроспоживання пасажирського вагону. Технічні характеристики генератора наведені у додатку до тендерної документації. Звертаємо увагу, що при виконанні ремонтів пасажирських вагонів Замовник дотримується, зокрема, вимог нормативних документів, затверджених Радою із залізничного транспорту країн-учасниць Співдружності (далі — Рада). Так, наприклад, існує Керівництво з ремонту генераторів пасажирських вагонів локомотивної тяги, що курсують в міжнародному сполученні, затверджені протоколом Ради від 18-19 жовтня 2018 року № 69. У зазначеному документі наведені технічні характеристики генераторів, що використовуються на пасажирському транспорті. Так, наприклад, таблиця 6 наводить номінальні дані щодо потужності, напруги, струму, кількості обертів тощо. Таким чином, Замовник може встановити всі необхідні технічні характеристики продукції. Учасник ТОВ «КМГ ТРЕЙД» пропонує до постачання генератор 2ГВ.13У1, який за сукупністю своїх характеристик є еквівалентним предмету закупівлі генератору ЭГВ.08.У1. Крім того, звертаємо увагу, що зазначена продукція виготовляється за ГОСТ 2582-2013, на підставі якого Замовник також може встановити відповідність продукції, яку пропонує учасник, вимогам тендерної документації.
Дата публікації звіту: 05.08.2020 16:29