• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до пасажирських вагонів

Запасні частини до пасажирських вагонів

Завершена

2 666 015.02 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 330.08 UAH
Номер: d9eccb01fb5b412899e904e0ad5bada0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-10-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.02.2021 13:56 - 04.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2021 № 40 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 10.02.2021 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2020-04-02-000546-c 02.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, somova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимоги про усунення порушень установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМГ ТРЕЙД» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення до неї змін, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020) та внесення до неї змін, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.05.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КМГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КМГ ТРЕЙД»), лист Замовника щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 01.06.2020 № ЦЗВ-996/3718/0546-с, протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.06.2020 № 3718/322/-20-Т, повідомлення № 3718/252-20Т про намір укласти договір від 30.06.2020 № ЦЗВ-1224/3718/0546-с, договір поставки від 17.07.2020 № ЦЗВ-03-05120-01 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 22.09.2020 № 1, додаткова угода до Договору від 18.12.2020 № 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.02.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 03.04.2020, та вимоги про усунення порушень, які оприлюднені в електронній системі закупівель 10.04.2020, оприлюднив відповідь 09.04.2020 та рішення 21.05.2020 відповідно, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Також встановлено, що згідно з пунктом 3.2 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна включати, в тому числі, документи, визначені пунктом 3.7 тендерної документації розділу 3 тендерної документації (документів на предмет закупівлі згідно вимог визначеним у Додатку № 1). Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 1 учасники мають надати на кожен вид продукції скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Окрім цього, відповідно до пункту 5 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 1 учасники мають надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Таблиці 2. В порівняльній таблиці мають бути порівняні технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації, з технічними вимогами та характеристиками продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція, та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо). Додаток А Додатку №1 тендерної документації містить вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі. Так, в Додатку А Замовник визначив, що технічні характеристики генератора повинні відповідати, в тому числі, наступним показникам: номінальна частота обертання, об/хв - 750-3450, частота обертання при годинний потужності, об/хв - 1000-3450, струм нульового дроту, А - 10, коефіцієнт корисної дії, % - 85/72, максимальна частота обертання, об/хв – 3880, струм часової потужності, А - 200/251, маховий момент, кг·м - 9,5. Проте, у зразку паспорта на генератор змінного струму, що міститься у тендерній пропозиції ТОВ «КМГ ТРЕЙД» відсутні зазначені показники, а інформація про технічні характеристики на генератор змінного струму, що міститься у порівняльній таблиці від 25.05.2020 №1301 не підтверджена жодним документом у складі пропозиції цього учасника. Крім того, Замовник зазначив, що технічні характеристики на генератор змінного струму повинні відповідати наступним показникам, зокрема: номінальний струм, А - 174/220, максимальний струм збудження, А - 5/5, лінійна напруга, В - 116/92. Проте, у зразку паспорта на генератор змінного струму, що міститься у тендерній пропозиції ТОВ «КМГ ТРЕЙД», відповідні показники відрізняються від встановлених Замовником та зазначеним учасником в порівняльній таблиці, а саме: номінальний струм, А – 170; максимальний струм збудження, А - 5/0, лінійна напруга, В – 116, що не відповідає вимогам пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації та Додатку А Додатку № 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КМГ ТРЕЙД» та визначив переможцем торгів і уклав договір поставки.
Період усунення порушень: 01.03.2021 18:32 - 17.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.03.2021 18:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-02-000546-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 01 березня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-02-000546-c). Згідно з висновком, ДАСУ установила порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-02-000546-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не погоджується та повідомляє наступне. Предметом закупівлі були запасні частини до пасажирських вагонів, зокрема генератор, призначений до електроспоживання пасажирського вагону. Технічні характеристики генератора наведені у додатку до тендерної документації. Звертаємо увагу, що при виконанні ремонтів пасажирських вагонів Замовник дотримується, зокрема, вимог нормативних документів, затверджених Радою із залізничного транспорту країн-учасниць Співдружності (далі — Рада). Так, наприклад, існує Керівництво з ремонту генераторів пасажирських вагонів локомотивної тяги, що курсують в міжнародному сполученні, затверджені протоколом Ради від 18-19 жовтня 2018 року № 69. У зазначеному документі наведені технічні характеристики генераторів, що використовуються на пасажирському транспорті. Так, наприклад, таблиця 6 наводить номінальні дані щодо потужності, напруги, струму, кількості обертів тощо. Таким чином, Замовник може встановити всі необхідні технічні характеристики продукції. Учасник ТОВ «КМГ ТРЕЙД» пропонує до постачання генератор 2ГВ.13У1, який за сукупністю своїх характеристик є еквівалентним предмету закупівлі генератору ЭГВ.08.У1. Крім того, звертаємо увагу, що зазначена продукція виготовляється за ГОСТ 2582-2013, на підставі якого Замовник також може встановити відповідність продукції, яку пропонує учасник, вимогам тендерної документації.
Дата публікації звіту: 09.03.2021 17:39

Запити/Пояснення