-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття під’їзду до масиву воїнів АТО та вул. Ромашкова в с. Дружня, Бородянського району, Київської області
Завершена
8 910 112.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 910.11 UAH
мін. крок: 0.1% або 8 910.11 UAH
Номер:
64bda305a03e438a817557a58a2c94ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-17-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
17.07.2020 16:02 - 08.08.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-04-01-002621-b 01.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо тендерної документації
та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), ТОВ «Агрошляхбудсервіс», ТОВ «ВЕЛАРМ» та
ТОВ «ДЕКС СІТІ», своєчасності укладення договору про закупівлю внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», надання роз’яснень до тендерної та документації внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та внесені зміни до неї, перелік змін, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 05.06.2020 № 11177-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» (далі – ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА»), «Агрошляхбудсервіс» (далі – ТОВ «Агрошляхбудсервіс», «ВЕЛАРМ» (далі – ТОВ «ВЕЛАРМ») та «ДЕКС СІТІ» (далі – ТОВ «ДЕКС СІТІ», протоколи засідання тендерного комітету від 28.04.2020 № 172, від 08.05.2020 № 231, 232, 233 та № 234, повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2020, договір від 12.06.2020 № 210-20, повідомлення про внесення змін до договору від 17.06.2020, додаток від 17.06.2020 № 3.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.08.2020 19:01 - 11.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 19:01