-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт роздягалень та інших приміщень в спорткомплексі №1 по вул. Героїв Севастополя, 37.
Завершена
9 905 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 90 000.00 UAH
Номер:
76990230eb8f4309932166ed49cc3358
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-30-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2020 00:00
Період моніторингу:
01.07.2020 09:19 - 23.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2020 № 109
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2020 № 109
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-01-000983-a 01.04.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 2.6 Наказу, частини четвертої статті 11, пунктів першого та четвертого частини першої статті 30, абзацу другого частини четвертої статті 28, частини першої статті 3, частини четвертої статті 36, частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03.07.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 17.03.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 10.03.2020 № 8 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.04.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ «Гіріх», ТОВ «БК КБР», ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», ТОВ «ВБК «КИЇВБУД», ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету Загальноосвітнього навчального закладу «Київський спортивний ліцей-інтернат» (далі – Замовник) від 23.04.2020 № 8 та № 28, від 28.04.2020 № 8-2 та № 28-2, від 30.04.2020 № 8-3 та № 28-3, від 04.05.2020 № 8-4, № 28-4, № 8-5, від 05.05.2020 № 28-5, від 06.05.2020 №22 та № 28-6, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2020 № 11080-р/пк-пз, договір від 12.06.2020 № 108, додаткову угоду від 30.06.2020 № 1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, та пункту 2.6 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» (далі – Наказ), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 23.04.2020 № 8 та № 28, від 28.04.2020 № 8-2 та № 28-2, від 30.04.2020 № 8-3 та № 28-3, від 04.05.2020 № 8-4, № 28-4, № 8-5, від 05.05.2020 № 28-5, від 06.05.2020 №22 та № 28-6 не підписані всіма членами комітету, присутніми на засіданні тендерного комітету, та не відображено результати їх поіменного голосування, чим порушено вимоги частини четвертої статті 11 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року та пункту 2.6 Наказу.
При цьому, члени комітету, зокрема Христюк А.М., згідно з інформацією, зазначеною у вищеназваних протоколах, Ковальчук О.М. та Бондар Н.С., згідно з інформацією, зазначеною у протоколах від 30.04.2020 № 8-3 та № 28-3, були присутніми на засіданнях тендерного комітету.
Крім того, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до пункту 1.2 Розділу 3 ТД Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, якщо посадова особа виступає від імені учасника згідно статуту (чи іншого установчого документу) (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол загальних зборів, акціонерів чи рішення власників про призначення його керівником або виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т.п. або довіреність керівника учасника або інше).
Однак, товариством з обмеженою відповідальністю «РЕМ БУД КОМФОРТ» не підтверджено повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, оскільки наказ про призначення директором Якимчука В.І. з 01.04.2018 року (наказ від 30.03.2018 № 1-К) підписаний особою, яка на момент його підписання не мала відповідних повноважень, чим не виконано вимогу п.1.2 Розділу 3 ТД.
Поряд з цим, згідно з пунктом 5.2.2 Розділу 3 ТД учасники повинні надати на працівників, інформація про яких наведена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, видані не раніше 2018 року уповноваженою організацією протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання з охорони праці.
Проте, у складі пропозиції Переможця не надано протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання з охорони праці на монтажника Лобізинського В.А., зазначеного у довідці від 03.04.2020 № 4, чим не дотримано вимоги пункту 5.2.2 Розділу 3 ТД.
Таким чином, Переможцем документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону та встановленим Замовником у ТД відповідно до статті 22 Закону.
Відповідно до пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» як таку, що не відповідає що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником.
Вищевказане призвело до порушення абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Крім того, відхиливши тендерні пропозиції учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації та не відхиливши пропозицію Переможця з підстав невідповідності умовам тендерної документації, замовником порушено норми частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
До того ж, за результатами здійсненого моніторингу встановлено, що договір від 12.06.2020 № 108 укладено з порушенням частини четвертої статті 36 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, оскільки умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця.
Так, відповідно до договірної ціни від 03.04.2020 №15 (яка міститься у складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ») та пункту 6 Розділу ТД договірна ціна визначена твердою.
При цьому, відповідно до умов укладеного договору договірна ціна є динамічною.
Враховуючи зазначене, договір від 12.06.2020 № 108 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року.
Також, моніторингом установлено, що договір від 12.06.2020 № 108 оприлюднено замовником на 5-й день, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, оскільки відповідно до частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Період усунення порушень:
06.07.2020 08:44 - 21.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2020 08:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Укладено додаткову угоду № 4 від 15.07.2020 р. до Договору № 108 від 12.06.20 р. виконання робіт з Капітального ремонту роздягалень та інших приміщень в спорткомплексі №1 по вул. Героїв Севастополя, 37 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Договірна ціна в усіх позиціях Договору визначена як тверда.
Дата публікації звіту:
20.07.2020 18:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Частково усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
- corruptionContracting: Так
- other: Ні
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис:
усунуто порушення в частині нікчемності договору
Дата публікації:
27.07.2020 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
dbc886f4e767461aa343147416370cc8
Назва:
Щодо проведеного моніторингу
Дата опублікування:
10.07.2020 11:00
Опис:
Тендерний комітет загальноосвітнього навчального закладу «Київський спортивний ліцей-інтернат», далі – КСЛІ, опрацював висновок про наявність або відсутність порушень законодавства (дата публікації: 06 липня 2020; кінцевий строк оскарження: 21 липня 2020; № UA-M-2020-06-30-000008; 76990230eb8f4309932166ed49cc3358; статус: порушення виявлені.
Номер:
9b837592be494fb9afb3575c7592e9d9
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
16.07.2020 11:42
Опис:
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23 та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Північному офісу Держаудитслужби визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Поряд з цим повідомляємо, що моніторингом установлено, у тому числі, порушення частини четвертої статті 36 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року (умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі), оскільки умови договору про закупівлю від 12.06.2020 № 108 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» (переможця).
Так, відповідно до договірної ціни від 03.04.2020 №15 (яка міститься у складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ») та пункту 6 Розділу ТД договірна ціна визначена твердою.
При цьому, відповідно до умов укладеного договору (зокрема додатку 2 (розрахунок договірної ціни) до договору від 12.06.2020 № 108, який є невід’ємною частиною договору відповідно до п. 17.1 вказаного договору) договірна ціна змінена на динамічну.
Враховуючи зазначене, договір від 12.06.2020 № 108 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року (договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону)