• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Молоко пастеризоване

Торги відмінено

210 000.00 UAH без ПДВ
Номер: f815dfafc752476697d032496896f795
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-13-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.04.2020 16:18 - 06.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.04.2020 № 23 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.04.2020 № 23. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2020-04-01-000248-a від 01.04.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель установлено порушення вимог пункту 4 частини 2 статті 35 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, у зв’язку з порушеннями вимог законодавства зазначених в запитах Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2020 року та від 16.04.2020 року та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 17.04.2020 року № 112 відмінив переговорну процедуру закупівлі на підставі абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявність умов застосування переговорної процедури закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Пугачівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 01.04.2020 року, протокол засідання тендерного комітету від 01.04.2020 року № 100 та пояснення Замовника від 16.04.2020 року. За результатами аналізу правильності заповнення форм документів установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у пункті 14 форми повідомлення про намір укласти договір («Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі») не зазначив посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, чим відповідно не підтвердив наявність умов щодо застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень: 21.04.2020 16:23 - 07.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2020 16:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відмінити закупівлю UA2020-04-01-000248-а, ДК 021:2015-(CPV)15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,6%), на суму – 210000,00 грн., через неможливість усунення порушень, що виникли при проведенні переговорної процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 23.04.2020 15:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 23.04.2020 15:42

Запити/Пояснення