-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92 (талони або скретч-картки), бензин А-95 (талони або скретч-картки), дизельне паливо (талони або скретч-картки)
Завершена
1 325 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 627.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 627.50 UAH
Номер:
8926f9f651764ac4b227fe2ca841685a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-13-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2020 00:00
Період моніторингу:
13.05.2020 18:47 - 04.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 №91
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель (наказ ПСО Держаудитслужби від 13.05.2020 № 91)
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2.UA-2020-03-31-001452-c 31.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 2, 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його виконання – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 31.03.2020 №10/2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію по ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 24.04.2020 №11/2020; повідомлення про намір укладання договору від 24.04.2020, договір від 07.05.2020 №58, додаткові угоди від 13.05.2020 №1, від 19.05.2020 №2 та від 26.05.2020 №3.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не відповідає умовам тендерної документації в частині не виконання умов пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме не розміщення протягом одного робочого дня в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro після допущення пропозиції Учасника до розгляду, окремого файлу остаточної форми Тендерної пропозиції за результатами пониження ціни на електронному аукціоні.
Також, учасником-переможцем ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» в порушення вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації переможець у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не надано оригінал або нотаріально завірену копію довідки або іншого документу, виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку).
В ході моніторингу встановлено, що ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» в порушення вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано лист-роз`яснення в довільній формі, щодо не надання копії свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку.
На підставі вищевикладеного та відповідно до абз. 3 пункту 2, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, в якій відсутні документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, Замовник на порушення вимог пунктів 2,4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» як таку, в якій відсутні документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та умовам тендерної документації , та уклав договір від 07.05.2020 №58 і додаткові угоди від 13.05.2020 №1, від 19.05.2020 №2 та від 26.05.2020.
Період усунення порушень:
28.05.2020 17:50 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2020 17:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним підприємством «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області (надалі – Замовник) 31.03.2020 року було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015- 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-31-001452-c.
17.04.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв і методики оцінки, яка зазначена в тендерній документації. За результатами аукціону електронною системою було обрано учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною. Це була пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»).
24.04.2020 року, відповідно до Протоколу № 11/2020, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника - ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Повідомлення про намір укласти договір.
07.05.2020 року між Замовником та ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було укладено Договір поставки № 58, який було в подальшому опубліковано відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», чим процедуру відкритих торгів було завершено.
Північно-східним офісом Держаудитслужби України 13.05.2020 року опубліковано рішення про початок моніторингу даної закупівлі, а 28.05.2020 року – висновок, згідно з яким було встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
1) Щодо виявлення нерозміщення учасником, протягом одного робочого дня після допущення його пропозиції до розгляду, в системі ProZorro окремого файлу остаточної форми Тендерної пропозиції за результатами пониження ціни на електронному аукціоні, відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», повідомляємо наступне.
30.04.2020 року, відповідно до Протоколу №12/2020, при розгляді Вимоги ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» (ідентифікатор: UA-2020-03-31-001452-c.b1), поданої через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2020 року, було прийнято колегіальне рішення вважати дану вимогу тендерної документації підставою, що може призвести до неправомірного відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вказане рішення грунтувалось на тому, що, відповідно до ч. 4 статті 36 Закону (в редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) (надалі – Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Тобто договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Тобто всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації.
2) Також Держаудитслужбою України було виявлено відсутність оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки або іншого документу, виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку.
Але учасник-переможець 29.04.2020 року надав Замовнику електронний бланк довідки МВС України № 20114363470860060698 станом на 29.04.2020 року стосовно Тарєєва Віктора Анатолійовича, що є підписантом по довіреності, обумовлюючи це тим, що електронною системою з невідомих причин вказаний документ не оприлюднювався. Додатково Замовником було перевірено довідку на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/. Вказана довідка надається.
3) Стосовно виявлення відсутності листа-роз`яснення учасника в довільній формі щодо ненадання копії свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, зазначаємо, що тендерним комітетом, відповідно до Протоколу №12/2020 від 30.04.2020 року, було встановлено відсутність з боку ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» порушень з даного питання.
Відповідно до ч. 1 розділу 3 Тендерної документації, серед іншого учасник надає: - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (за наявності), завірену відповідно до вимог тендерної документації; - копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (за наявності), завірену учасником відповідно до вимог тендерної документації. Тобто необхідно надати копію документу, що свідчить про обрану учасником систему оподаткування.
З боку ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було надано копію Витягу № 1928104500021 з Реєстру платників податку на додану вартість, завірену належним чином, чим виконано вимогу тендерної документації. Необхідність надання листа-роз’яснення стосується лише учасника-нерезидента/переможця-нерезидента, про що прямо вказано в ч. 1 розділу 3 тендерної документації.
Грунтуючись на викладеному, Замовником не було вбачено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» як такої, в якій відсутні документи, щоі підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та умовам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що тендерний комітет комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради припинив функціонування на підставі наказу директора підприємства від 08.05.2020 року № 74.
Дата публікації звіту:
03.06.2020 16:56