-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240928 Стеблів − Заріччя − Богуслав, км 0+800 − км 4+000 (окремими ділянками), Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область
Завершена
5 394 487.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 32 366.92 UAH
мін. крок: 0.6% або 32 366.92 UAH
Номер:
b57c92f1c63a467cb6e65d936146e2bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-22-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2020 00:00
Період моніторингу:
01.06.2020 15:57 - 23.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-03-31-000915-a 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо надання роз’яснення до тендерної документації та вимог про усунення порушень, оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020).
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Євроавтодор» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 17.03.2020).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будстандарт ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції 17.03.2020), внесення змін до неї та їх оприлюднення, надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
від 24.04.2020 Снісар І. В., тендерні пропозиції приватного підприємства «Євроавтодор» (далі – ПП «Євроавтодор»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будстандарт ЛТД» (далі – ТОВ «Будстандарт ЛТД»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 13.05.2020, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2020, договір про закупівлю за державні кошти від 29.05.2020 № 12, додаткова угода
від 29.05.2020 № 1 до договору про закупівлю за державні кошти
від 29.05.2020 № 12, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.06.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник 24.04.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону
(в редакції від 17.03.2020).
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-03-31-000915-a.a2, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 14.04.2020, оприлюднив відповідь 22.04.2020 (з перевищенням триденного терміну), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020).
Крім того, відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками, у разі залучення субпідрядної організації, для розроблення проектно-кошторисної документації, інформаційної довідки з повним найменуванням субпідрядної організації, згоди субпідрядної організації на розроблення проектно-кошторисної документації із зазначенням предмета та номера закупівлі за підписом керівника субпідрядної організації (або фізичної особи-підприємця).
Учасник ПП «Євроавтодор» у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 29.04.2020 № 16 /290420 щодо залучення фізичної особи-підприємця Заїки Адама Івановича (далі – ФОП Заїка Адам Іванович), який буде надавати послуги в частині розроблення проектно-кошторисної документації.
Поряд з тим, ФОП Заїка Адам Іванович надав лист-згоду від 29.04.2020
№ 21 на розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240709 Межиріч - Лука - Горобіївка, км 0+900 –
км 6+930 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область на закупівлю UA-2020-03-31-000314-c, що не відповідає предмету закупівлі.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Євроавтодор», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, допустив його до оцінки, визнав переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю за державні кошти від 29.05.2020 № 12.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5-2 – не підтверджено
Період усунення порушень:
26.06.2020 19:23 - 11.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2020 19:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на констатуючу частину висновку про результати моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26.06.2020 року, що оприлюднено у системі електронних закупівель «Прозорро» за посиланням https:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-31-000915-a по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240928 Стеблів − Заріччя − Богуслав, км 0+800 − км 4+000 (окремими ділянками), Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область», вважаємо за необхідне надати інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України в частині що стосується розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та інших порушень, виявлених у процесі здійснення моніторингу закупівлі.
Станом на 06.07.2020 замовником торгів укладено договір про закупівлю. Пунктом 13.3 Договору зазначено вичерпний перелік обставин, за яких Замовник може розірвати договір в односторонньому порядку. Такі обставини стосуються лише виконання умов договору підрядником, але відсутня умова щодо розірвання договору у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Тому, враховуючи вищевикладене, Замовник не має можливості усунути порушення в цій частині.
Щодо порушення вимоги частини першої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020), абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020) взято до відома вищезазначену інформацію. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на необхідність посилення контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, правильне оприлюднення інформації та не допущення в подальшому зазначених порушень.
Дата публікації звіту:
06.07.2020 22:15
Запити/Пояснення
Номер:
06f5e529ffc74a28abe02de0c9f35cde
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2020 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення
О 240928 Стеблів − Заріччя − Богуслав, км 0+800 − км 4+000 (окремими ділянками), Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 5 394 487,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-31-000915-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
59524735018543f6bbb2393fc53ffb13
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
11.06.2020 23:20
Опис:
Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.