• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240921 Корсунь-Шевченківський − Квітки, км 5+500 − км 8+380 (окремими ділянками), Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240921 Корсунь-Шевченківський − Квітки, км 5+500 − км 8+380 (окремими ділянками), Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область

Завершена

7 744 998.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 46 469.99 UAH
Номер: 7edea6cbc6634ae59463c45fcef46a02
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-22-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.06.2020 15:03 - 23.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.05.2020 № 141 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.05.2020 № 141 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2020-03-31-000529-c 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення на звернення та вимоги, оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ПП «ЄВРОАВТОДОР» та ПП «ДОРСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 08.02.2020) та внесення змін до неї, надання роз’яснень на звернення та вимоги, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.04.2020 б/н, звернення за роз’ясненнями до процедури від 02.04.2020, роз’яснення Замовника від 03.04.2020, вимоги про усунення порушення від 14.04.2020 відповіді Замовника від 14.04.2020 та від 22.04.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «ЄВРОАВТОДОР» (далі – ПП «ЄВРОАВТОДОР») та приватного підприємства «ДОРСТРОЙ», (далі – ПП «ДОРСТРОЙ») протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.05.2020 б/н, протокол визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 13.05.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2020, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 29.05.2020 № 14 (далі – Договір), додаткова угода від 29.05.2020 № 1 до Договору, пояснення Замовника з документами, отримане через електронну систему закупівель 11.06.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник 24.04.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Крім того, установлено, що на вимогу про усунення порушення, яка оприлюднена в інформаційній системі закупівель 14.04.2020 Замовник оприлюднив роз’яснення 22.04.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні) чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-5-2 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 19.06.2020 17:16 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2020 17:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.
Дата публікації звіту: 26.06.2020 17:05

Запити/Пояснення