-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані, код 42650000-7 за ДК 021:2015 (електричний, пневматичний та моторизований інструмент)»
детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року включно
Завершена
2 607 193.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Номер:
9f8dd566500d4913b5ea08af5762e136
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2020 00:00
Період моніторингу:
06.05.2020 15:02 - 28.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 № 71
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-03-31-000321-b 31.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:27 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 17.03.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.03.2020 № 876 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ» та ФОП «Лук'ян Михайло Федорович», протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.04.2020 № 1313, від 05.05.2020 № 1339 та від 05.05.2020 № 1340, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2020, договір від 22.05.2020 № 333-НХ-20, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.05.2020 № 9733-р/пк-пз.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник згідно протоколу від 05.05.2019 № 1339 неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ», оскільки:
1. Відповідно до п. 6 Розділу 3, учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію та документи, які підтверджують тендерну пропозицію технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка(і) підтверджує(ють) відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленими замовником в Додатку 2 до тендерної документації.
Додатком 2 до ТД зазначено технічні якісні характеристики, при цьому вимогами ТД не передбачено обов’язку окремо учасником зазначити одиницю маси товару та одиниці виміру максимальної висоти скоби.
2. У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ з технічною специфікацією від 22.04.2020 № 18/220420, у п. 3.2 якого зазначено документи, які супроводжують конкретну позицію товару, відповідно до вимог встановлених замовником у п. 3.2 Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»
Крім того, за інформацією Замовника, КП «Київський метрополітен» звернувся для підтвердження технічних вимог до офіційного представника виробника TM AL-KO, Німетчина – ТОВ «АЛ-КО КОБЕР» на території України.
Листом ТОВ «АЛ-КО КОБЕР» надано документ з технічними характеристиками Товару, відповідно до якого показник «потужність» становить 1200 Вт.
Таким чином, за інформацією замовника, офіційним представником виробництва підтверджено технічні та якісні характеристики «Електрокоси AL-KO BC 1200 E» поданої учасником у складі пропозиції, відповідно до вимог ТД.
3. Наступною підставою для відхилення тенденої пропозиції ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ» було те, що в довідці від 22.04.2020 № 22/220420 вказано контактні дані лише одного сервісного центру та не зазначеного його найменування.
Однак, у тендерній документації міститься вимога про те, що учасники мають надати довідоку у довільній формі. Також, Замовником не було встановлено вимоги щодо надання інформації більше ніж про 1 сервісний центр.
Враховуючи зазначене, учасником ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ» виконано вимоги передбачено ТД замовника у повному обсязі.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року відхилено пропозицію учасника ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ», яка відповідає вимогам ТД, та була нижчою від пропозиції переможця на 900,00 грн, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року.
Дата закінчення моніторингу:27 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 17.03.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.03.2020 № 876 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ» та ФОП «Лук'ян Михайло Федорович», протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.04.2020 № 1313, від 05.05.2020 № 1339 та від 05.05.2020 № 1340, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2020, договір від 22.05.2020 № 333-НХ-20, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.05.2020 № 9733-р/пк-пз.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник згідно протоколу від 05.05.2019 № 1339 неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ», оскільки:
1. Відповідно до п. 6 Розділу 3, учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію та документи, які підтверджують тендерну пропозицію технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка(і) підтверджує(ють) відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленими замовником в Додатку 2 до тендерної документації.
Додатком 2 до ТД зазначено технічні якісні характеристики, при цьому вимогами ТД не передбачено обов’язку окремо учасником зазначити одиницю маси товару та одиниці виміру максимальної висоти скоби.
2. У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ з технічною специфікацією від 22.04.2020 № 18/220420, у п. 3.2 якого зазначено документи, які супроводжують конкретну позицію товару, відповідно до вимог встановлених замовником у п. 3.2 Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»
Крім того, за інформацією Замовника, КП «Київський метрополітен» звернувся для підтвердження технічних вимог до офіційного представника виробника TM AL-KO, Німетчина – ТОВ «АЛ-КО КОБЕР» на території України.
Листом ТОВ «АЛ-КО КОБЕР» надано документ з технічними характеристиками Товару, відповідно до якого показник «потужність» становить 1200 Вт.
Таким чином, за інформацією замовника, офіційним представником виробництва підтверджено технічні та якісні характеристики «Електрокоси AL-KO BC 1200 E» поданої учасником у складі пропозиції, відповідно до вимог ТД.
3. Наступною підставою для відхилення тенденої пропозиції ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ» було те, що в довідці від 22.04.2020 № 22/220420 вказано контактні дані лише одного сервісного центру та не зазначеного його найменування.
Однак, у тендерній документації міститься вимога про те, що учасники мають надати довідоку у довільній формі. Також, Замовником не було встановлено вимоги щодо надання інформації більше ніж про 1 сервісний центр.
Враховуючи зазначене, учасником ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ» виконано вимоги передбачено ТД замовника у повному обсязі.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року відхилено пропозицію учасника ТОВ «ПРОФІ-ІНСТРУМЕНТ», яка відповідає вимогам ТД, та була нижчою від пропозиції переможця на 900,00 грн, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року.
Період усунення порушень:
01.06.2020 12:36 - 16.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2020 12:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Сторони дійшли згоди розірвати Договір з 05.06.2020 відповідно до висновку про результати моніторингу UA-M-2020-05-06-000002 Державною аудиторською службою України щодо даної закупівлі UA-2020-03-31-000321-b
Дата публікації звіту:
05.06.2020 15:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
09.06.2020 16:20