• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241305 Ковалиха − Попівка − Червоне, км 5+100 − км 10+700 (окремими ділянками), Смілянський район, Черкаська область

Завершена

6 749 086.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 40 494.52 UAH
Номер: 72ffe9f45fa141f6b6a69874192f7406
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-22-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.06.2020 15:11 - 23.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.05.2020 № 141 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 29.05.2020 № 141 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-03-31-000369-c 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020). За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 17.03.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 24.04.2020 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасимісьбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Євробуд-Індустрія» та приватного підприємства «Дорстрой», протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.05.2020, протокол визначення переможця від 13.05.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2020, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 01.06.2020 № 19, додаткова угода від 01.06.2020 № 1 до договору про закупівлю послуг за державні кошти від 01.06.2020 № 19, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.06.2020. Моніторингом установлено, що Замовник 24.04.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї. Проте положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги частини першої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020). На запит Держаудитслужби від 04.06.2020 про надання пояснень щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник оприлюднив інформацію та пояснення 11.06.2020 з порушенням триденного терміну, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2, з урахуванням норм частини першої статті 24 Закону (в редакції від 17.03.2020) не підтверджена.
Період усунення порушень: 19.06.2020 18:23 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2020 18:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.
Дата публікації звіту: 26.06.2020 17:27

Запити/Пояснення