-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240315 Горошків − Кривчунка − /Т-24-03 Орадівка − Христинівка − Жашків − Корсунь-Шевченківський − Мошни/, км 0+000 − км 3+500 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240315 Горошків − Кривчунка − /Т-24-03 Орадівка − Христинівка − Жашків − Корсунь-Шевченківський − Мошни/, км 0+000 − км 3+500 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область
Торги відмінено
6 143 485.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 36 860.91 UAH
мін. крок: 0.6% або 36 860.91 UAH
Номер:
0d2444444b8047e4a936a76182181c1a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-12-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2020 00:00
Період моніторингу:
12.05.2020 16:17 - 03.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2020 № 34
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 12.05.2020 № 34
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-03-31-000200-c, 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020).
За результатами аналізу питання надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі установлено порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020).
За результатами аналізу питання розкриття тендерних пропозицій та їх розгляд встановлено порушення вимог частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020).
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020), та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020), внесення змін до неї; оприлюднення інформації про закупівлю; розкриття тендерних пропозицій та їх розгляд.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації від 31.03.2020 (зі змінами); пояснення Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації, отримані через електронну систему закупівель 15.05.2020; тендерну пропозицію ТОВ «ДОРБУДСЕРВІС»; тендерну пропозицію ТОВ ШРБУ-48; тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД»; тендерну пропозицію ТОВ «Уманьдоррембуд»; тендерну пропозицію «ДОРСТРОЙ»; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ»; протокол розгляду тендерних пропозицій, опублікований в електронній системі 28.05.2020.
Під час проведення моніторингу установлено, що Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації порушив визначений абзацом другим частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних).
За результатами моніторингу установлено, що Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 14.04.2020, оприлюднив відповідь 24.04.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив норми частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020).
Також, Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, що були розміщені в електронній системі закупівель 13.04.2020 оприлюднив відповіді 22.04.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив норми частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020).
Крім того, під час проведення моніторингу установлено, що Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначенні відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відхилено тендерну пропозицію ТОВ ШРБУ-48 з наступник причин: ненадання підтвердних документів на розпилювач для нанесення маркування Line Lazer IV – 5900 та невідповідність Акту проміжного прийняття робіт з поточного середнього ремонту від 29.12.2017 та Акту прийняття перенесених робіт з поточного середнього ремонту від 26.10.2018 вимогам тендерної документації.
Водночас, відповідно до довідки «Інформація про наявність будівельних машин і механізмів (основних засобів)» від 28.04.2020 № 346 та Підсумкової відомості ресурсів від 28.04.2020 № 351, наданої у складні тендерної пропозиції, ТОВ ШРБУ-48 буде використовувати машину маркувальну Hofmann H18-1 Universal. У складі тендерної пропозиції ТОВ ШРБУ - 48 надане свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ Т1497ЧН (файл «40.Техпаспорт Гофман_універсал.pdf»), договір про надання послуг від 02.12.2019 № 02/12-19 (файл «38.1 Договір ТОВ Транс Лайн Груп.pdf»), договір оренди від 01.11.2019 №11/19-02 (файл «38.2 Договір оренди 2020.pdf»), лист-підтвердження від 24.04.2020 № 114 (файл «39.1 Лист ТОВ НПО СВАРОГ.pdf»), лист-підтвердження від 24.04.2020 № 872 (файл «39.2 Лист ТОВ Транс Лайн Груп.pdf»).
Також, в ході моніторингу установлено, що тендерною документацією для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в частині будівельно-монтажних робіт у складі пропозиції учасник повинен надати разом з аналогічним договором або акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта; або акт прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку «В» СОУ 42.1-37641919-128:2014).
Водночас, в складі тендерної пропозиції ТОВ ШРБУ-48 міститься Акт проміжного прийняття робіт з поточного середнього ремонту від 29.12.2017 (складений відповідно до Додатку «B» СОУ 42.1-37641919-128:2014) та Акт прийняття перенесених робіт з поточного середнього ремонту від 26.10.2018 (складений відповідно до Додатку «И» СОУ 42.1-37641919-128:2014, та який є невід’ємною частиною Акту проміжного прийняття робіт з поточного середнього ремонту від 29.12.2017), що відповідає вимогам п.4.6, 4.13 та 4.14 СОУ 42.1-37641919-128:2014).
Викладені вище факти свідчать про безпідставне відхилення та недопущення до аукціону (відхилення тендерної пропозиції на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону) Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації учасника - ТОВ ШРБУ-48, що є порушенням частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020).
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-5-2 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), не підтверджено.
Період усунення порушень:
02.06.2020 17:26 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2020 17:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В заперечення до пункту 1 вимоги щодо безпідставного відхилення та недопущення до аукціону Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації учасника ТОВ “ШРБУ-48” замовник зазначає, що відповідно до умов тендерної документації учасник торгів у складі пропозиції повинен надати або акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта; або акт прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку «В» СОУ 42.1-37641919-128:2014). Такий документ повинен бути складений до об’єкту за наданим аналогічним договором.
Водночас, пунктом 1 розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в частині будівельно-монтажних робіт у складі пропозиції учасник повинен надати повністю виконаний аналогічний договір та акти (акт) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідкою (довідками) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі.
Тобто, замовником вимагалися підтвердні документи на об’єкт введений в експлуатацію.
Приймання робіт з поточного ремонту здійснюється на підставі акту приймання робіт з поточного ремонту.
В складі пропозиції відсутній такий акт. Таким чином пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації та була відхилена правомірно.
Враховуючи інші зауваження, замовник відміняє процедуру закупівель.
Дата публікації звіту:
10.06.2020 17:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовник відмінив торги
Дата публікації:
03.07.2020 08:17
Запити/Пояснення
Номер:
fe947411545a4a86afce7d9335f82d61
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2020 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 24035 Горошків –Кривчунка-/Т-24-03 Орадівка – Христинівка – Жашків – Корсунь-Шевченківський – Мошни/, км 0+000 – км 3+500 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-31-000200-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому забезпечення тендерної пропозиції визначене з порушенням розміру у грошовому виразі?
- чому на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, що опублікована на вебпорталі Уповноваженого органу 14.04.2020 відповідь надана з порушенням строків (а саме - 24.04.2020)?
- чому роз’яснення щодо тендерної документації надані з порушенням строків (а саме – 22.04.2020)? Звернення щодо роз’яснень щодо тендерної документації опубліковані на вебпорталі Уповноваженого органу 13.04.2020.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
c23c7b3d5510443493ff95a3a816ef5c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
15.05.2020 20:38
Опис:
1.Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки у разі проведення торгів на закупівлю послуг. Замовником забезпечення тендерної пропозиції визначено в межах даного розміру у грошовому виразі. Поточний ремонт відноситься для послуг.
2.Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Порушені питання у зверненні вимагали додаткового вивчення. Відповіді на всі питання було надано, внесено зміни до тендерної документації та подовжено строк для подання тендерних пропозицій продовжено в електронній системі закупівель таким чином, що з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилось не менше ніж сім днів.