-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-26-006025-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Регулятори тиску газу». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
215 987 050.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 159 870.50 UAH
мін. крок: 1% або 2 159 870.50 UAH
Номер:
71f5d2583df547e4831d86cf2dd5e11d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2020 00:00
Період моніторингу:
22.12.2020 14:40 - 19.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2020 № 368
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.12.2020 № 368
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-30-001395-c 30.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону (в редакції від 19.04.2020).
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій VOREX Limited Liabiliti Company, ТОВ «Спецдіагностика» та ТОВ «Укр-Снаб» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 17.03.2020).
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 17.03.2020), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Емерсон», ТОВ «МБС-Інжинірінг» та АТ «Оператор газорозподільної системи «Львівгаз» (крім питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 17.03.2020), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 30.03.2020 № 20т335, рішення постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі - Колегія АМКУ, Орган оскарження) від 21.08.2020 № 15925-р/пк-пз, № 15926-р/пк-пз, № 15927-р/пк-пз та від 05.11.2020 № 20549-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Емерсон» (далі – ТОВ «Емерсон»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спецдіагностика» (далі – ТОВ «Спецдіагностика»), товариства з обмеженою відповідальністю «МБС-Інжинірінг» (далі – ТОВ «МБС-Інжинірінг»), акціонерного товариства «Оператор газорозподільної системи «Львівгаз» (далі – АТ «Оператор газорозподільної системи «Львівгаз»), VOREX Limited Liabiliti Company та товариства з обмеженою відповідальністю «Укр-Снаб» (далі – ТОВ «Укр-Снаб»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.10.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.11.2020, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2020 та договір від 09.12.2020 № 2012000078.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що 21.08.2020 Орган оскарження прийняв рішення № 15926-р/пк-пз, яким зобов’язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Спецдіагностика».
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону (в редакції від 19.04.2020) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Згідно з інформацією розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник 13.10.2020 виконав зазначене рішення Колегії АМКУ від 21.08.2020 № 15926-р/пк-пз та оприлюднив коментар щодо усунення порушення.
Враховуючи зазначене, Замовник виконав рішення Органу оскарження з перевищенням тридцятиденного терміну з дня його прийняття Колегією АМКУ (на 53 день), чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону (в редакції від 19.04.2020).
Також моніторингом установлено, що у додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимоги до технічних, якісних, кількісних та інших характеристик щодо предмету закупівлі (28 позицій найменувань товарів).
У примітці додатку № 1 до тендерної документації (далі – Примітка) Замовник встановив обов’язок учасникам торгів щодо зазначення у колонці технічні та/або інші характеристики запропонованого товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність товару вимогам Замовника. У разі якщо встановлені Замовником технічні характеристики містять діапазон визначень параметрів, то учасники торгів зобов’язані зазначити конкретно запропоновані визначення параметрів запропонованого товару.
Також, вимогами Примітки встановлено, що не зазначення даної інформації, буде розцінене Замовником як невідповідність умовам тендерної документації та, відповідно, підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Проте учасники VOREX Limited Liabiliti Company, ТОВ «Спецдіагностика» та ТОВ «Укр-Снаб» у складі своїх тендерних пропозицій не зазначили в повному обсязі інформацію визначену Замовником у додатку № 1 до тендерної документації, чим не дотримали вимог додатку № 1 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 17.03.2020) Замовник не відхилив тендерні пропозиції VOREX Limited Liabiliti Company, ТОВ «Спецдіагностика» та ТОВ «Укр-Снаб», які такі, що не відповідають умовам тендерної документації та допустив їх до оцінки.
Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
30.12.2020 18:25 - 19.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2020 18:25
Оскарження висновку в суді
Опис:
ТОВВИХ-21-617 від 16.01.2021 р. Позовна заява про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-30-001395-c
Номер впровадження та Дату відкриття впровадження в суді буде додатково оприлюднено в системі після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника)
Дата публікації:
18.01.2021 09:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
до висновку від 30 грудня 2020 року про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-30-001395-c, що проводився
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ
Дата публікації звіту:
11.01.2021 16:58