• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі Комунального некомерційного підприємства Консультативно – діагностичний центр Солом’янського району м. Києва вул. Гарматна, 36) (ІІ черга) відповідно ДСТУ БД 1.1 - 1:2013 «Будівельні роботи та поточний ремонт»

Торги відмінено

13 805 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 027.00 UAH
Номер: bdd20bb0d2594f5bb9eef69dc3d8e678
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-08-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 15.05.2020 14:26 - 06.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.05.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 14.05.2020 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-03-30-001342-a 30.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ПП «Система вентильованих фасадів», ТОВ «Електромережбуд-7», ТОВ «Класика комфорту», ТОВ «ВБК «КИЇВБУД» та ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району міста Києва (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.03.2020 № 31 (зі змінами) (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції приватного підприємства «Система вентильованих фасадів» (далі – ПП «Система вентильованих фасадів»), товариства з обмеженою відповідальністю «Електромережбуд-7» (далі – ТОВ «Електромережбуд-7»), товариства з обмеженою відповідальністю «Класика комфорту» (далі – ТОВ «Класика комфорту»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВБК «КИЇВБУД» (далі – ТОВ «ВБК «КИЇВБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Антаріс ПВР-БУД» (далі – ТОВ «Антаріс ПВР-БУД»), протоколи засідання тендерного комітету від 17.04.2020 № 34 та від 24.04.2020 № 35, від 28.04.2020 № 36 та від 05.05.2020 № 38, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 04.06.2020 №11079-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Колегія АМКУ за результатами розгляду скарги ТОВ «Класика комфорту» на рішення Замовника про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Класика комфорту» прийняла рішення від 04.06.2020 № 11079-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника відмінити процедуру закупівлі. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону (в редакції від 19.04.2020) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. З огляду на те, що термін виконання рішення колегії АМКУ не минув, питання виконання Замовником рішення колегії АМКУ щодо відміни торгів не досліджувалося. За результатами моніторингу установлено, що Замовник 06.04.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції 17.03.2020).
Період усунення порушень: 19.06.2020 17:24 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2020 17:24

Запити/Пояснення