• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«Спеціальний робочий одяг»

Завершена

1 399 157.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 250.00 UAH
Номер: 3bce9654fb0d40c7b239dfe373fc27df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.04.2020 12:02 - 14.05.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.04.2020 № 62 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.04.2020 № 62 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2020-03-27-002713-b 27.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 684-68-50, 11122nn@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначені відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено порушення норм абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті та розгляді тендерної пропозиції порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04.05.2020. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 31.03.2020 № 135/20-ТК, тендерні пропозиції ПрАТ «Швейна фабрика НІНА» та ТОВ «Ванго-Україна», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 22.04.2020 № 6/1896, протоколи засідання тендерного комітету від 29.04.2020 № 206/20-ТК, від 30.04.2020 № 213/20-ТК та від 30.04.2020 № 215/20-ТК, повідомлення про намір укласти договір. Перевіркою інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 3.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції за Лотом 2 у розмірі 13 000 грн, або 28,71 % від очікуваної вартості лота 45 269,40 грн, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг.
Період усунення порушень: 05.05.2020 17:06 - 20.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2020 17:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Добрий день. У зв'язку з випадковою помилкою в оприлюдненні оголошення на закупівлю «Спеціальний робочий одяг» Лот 2, id:UA-2020-03-27-002713-b, Замовником було прийнято рішення про скасування лоту 2 цієї закупівлі згідно згідно абзацу третього ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 06.05.2020 08:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 06.05.2020 09:06