-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Торги відмінено
1 110 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.8% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1.8% або 20 000.00 UAH
Номер:
31eee4adc89d418c802e42b93294d56e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-09-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2020 00:00
Період моніторингу:
09.06.2020 15:43 - 01.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2020 № 20
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 09.06.2020 року № 20
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-03-26-005226-b від 26.03.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог абзаців сьомого і восьмого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального закладу «Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо- естетичного циклу імені Назарія Яремчука» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2020 №1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Брикети Черкащини», Фізичної особи-підприємця Паламарюк Олексій Юрійович (далі – ФОП Паламарюк О.Ю.); рішення уповноваженої особи Замовника від 17.04.2020; повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2020 № 9316-р/пк-пз.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено, що Замовником 17.04.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Паламарюк О.Ю.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем торгів не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Також, згідно з абзацом восьмим частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
Однак, на веб порталі Уповноваженого органу Замовник не оприлюднив договір із ФОП Паламарюк О.Ю., чи інформацію про відхилення його тендерної пропозиції у випадках, передбачених частиною третьою статті 32 Закону, що порушує абзаци сьомий і восьмий частини першої статті 10 Закону.
Крім того, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) не надав відповідь на запит, чим не дотримав вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції, чинній після 19.04.2020).
Період усунення порушень:
18.06.2020 11:58 - 03.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2020 11:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень допущених при здійснені закупівлі прийнято рішення відмінити закупівлю Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Дата публікації звіту:
30.06.2020 18:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionContracting: Так
Опис:
.
Дата публікації:
01.07.2020 08:48
Запити/Пояснення
Номер:
778c596cab05433fb7720404cc77cb6a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2020 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Тверде паливо (брикети Pini Kay)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-005226-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи укладено договір за результатами закупівлі із переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Паламарюк Олексій Юрійович?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням їх документального підтвердження.