-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Ноутбуки
Завершена
199 021.20
UAH з ПДВ
Номер:
a3ab032ea9f14fd2b1a6aa2e6c42fe21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-16-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2020 00:00
Період моніторингу:
16.04.2020 15:02 - 09.05.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.04.2020 № 23
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.04.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2020-03-26-001890-b 26.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Сабадаш
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради на 2020 рік, звіт про укладений договір, договір про закупівлю від 25.03.2020 №198/20 Ст, пояснення, надане замовником 23.04.2020 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.04.2020 14:49 - 01.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2020 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
e72fbe2cc6be4de4a796c86612b58658
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
21.04.2020 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ноутбуки» за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-26-001890-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7^1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Виконавчим комітетом Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу опубліковано звіт про укладений договір на закупівлю ноутбуків за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних з ТОВ «Епіцентр К» на суму 199 021,20 грн.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону, Цей Закон застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Вивченням інформації, наведеної в договорі від 25.03.2020 №198/20 Ст, встановлено, що його сума складає 298 059,12 грн, тому у даному випадку Замовнику слід було використати процедуру відкритих торгів.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- з яких підстав Вами не застосовано відповідної процедури закупівлі, визначеної статтею 12 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
570e9ac7264c4f2bb4a814a830535b4b
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
23.04.2020 21:58
Опис:
Прошу вважати це пояснення супроводом до документів, долучених у розділі "Запити та відповіді" (з технічних причин текст не опублікувався разом з документами).
Слід зазначити, що за договором №198/20/Ст від 25.03.2020 закуплено два предмети закупівлі у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 17.03.2020, далі - Закон):
1) ноутбуки - код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) на загальну суму 199`021,20 грн.;
2) багатофункціональні пристрої - код за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання на загальну суму 99`037,92 грн.
Оскільки, вартість кожного з вищевказаних предметів не перевищує 200 тис. грн., але більша за 50 тис. грн., то відповідно до частини 1 статті 2 Закону оприлюднено звіти про укладені договори по кожному предмету окремо: UA-2020-03-26-001890-b та UA-2020-03-26-000545-a.
При цьому, замовник може укласти як декілька, так і один договір, предметом якого виступають різні предмети закупівлі у розумінні Закону та вартість яких окремо менше вартісних меж, встановлених Законом для застосування процедур закупівель.
Роз'яснення аналогічного випадку надано Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=bf3c77e7-18bb-47e6-b574-2254d728f424&lang=uk-UA та загалом у листах Мінекономрозвитку України №3302-06/3816-06 від 07.02.2017, №3302-06/21890-07 від 15.07.2016 і №3302-06/31462-06 від 30.09.2016 (додаються).