• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівель і споруд ДКС Більче-Волиця)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-05-001443-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Ремонт будівель і споруд ДКС Більче-Волиця». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

3 020 484.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 204.84 UAH
Номер: 5e8ed61e70d042a49050ae39c7df59f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.04.2020 16:44 - 23.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 31.03.2020 № 76 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 31.03.2020 № 76 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2020-03-26-000239-b 26.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частин першої статті 24, абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» (в особі філії «ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ») (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.03.2020 № 20-73-1-зт (зі змінами), повідомлення про виправлення механічної помилки в оголошенні про проведення відкритих торгів, протокол засідання тендерного комітету від 06.04.2020 № 20-73/1-2-зм, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.04.2020. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація (частина 2 розділу І додатку ІІ тендерної документації) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, що не відповідає вимогам абзацу 1 частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив предмет закупівлі «роботи» та розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 75 512,10 грн або 2,5 відсотка від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Під час моніторингу Замовник в електронні системі закупівель оприлюднив повідомлення про виправлення механічної помилки в оголошенні про проведення відкритих торгів та зміни до тендерної документації, відповідно до яких предмет закупівлі змінено з «робіт» на «послуги». 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частин першої статті 24, абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 10.04.2020 17:30 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 17:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ повідомляємо наступне : з метою усунення порушення, виявленого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, Замовником підготовлено зміни до тендерної документації, однак через карантинні заходи запроваджені Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» засідання тендерного комітету з цього питання вдасться провести лише 22.04.2020. Таким чином, просимо врахувати викладене вище а також ту обставину , що 17 березня 2020 р. набрав чинності Закон України № 530-XII, яким, зокрема, додатково внесено до переліку форс-мажорних обставин карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України та розглянути інформацію розміщену Замовником 22.04.2020. Додатково, з метою недопущення неоднозначного тлумачення виявлених порушень, надати більш детальний їх опис. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата публікації звіту: 17.04.2020 10:27

Запити/Пояснення