• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

шифер, цемент, лист оцинкований, профнастил оцинкований, цегла, блоки з газобетону, утеплювач, труба водостічна, лінолеум, канат смоляний

Завершена

1 893 455.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 000.00 UAH
Номер: 7b6ee6bc69fc4518a074ef767a6d7dff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-05-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.06.2020 12:43 - 27.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.06.2020 № 146 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 05.06.2020 № 146 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2020-03-25-002325-a 25.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРСНАБ 2014» установлено порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 17.03.2020), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Житлово-комунальний сервіс «Хмельницький» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 25.03.2020 № 1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСНАБ 2014» (далі - ТОВ « УКРСНАБ 2014»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 17.04.2020 № 2, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 08.05.2020 № 4411-20, пояснення, отримані 16.06.2020 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що «Переможець торгів у визначений строк повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику конкурсних торгів в участі у процедурі закупівлі, згідно ст. 17 Закону. Спосіб документального підтвердження зазначено у Додатку 3 тендерної документації, а також інші необхідні для подання переможцем документи. Документи зазначені у Додатку 3 тендерної документації надаються в електронному вигляді шляхом завантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель.» Так, у Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу про надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону, а саме: оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше місячної давнини (30 днів) відносно дати подання документа (пункт 6 частини першої статті 17 Закону). Проте, переможцем торгів ТОВ «УКРСНАБ 2014» не завантажено зазначеного документу в електронну систему закупівель, чим не дотримано вимог встановлених у Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Отже, Замовник на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРСНАБ 2014», а уклав договір про закупівлю. Крім того, на письмовий запит Держаудитслужби від 10.06.2020 про надання пояснень (інформації та документів) щодо здійснення розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник оприлюднив пояснення з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020).
Період усунення порушень: 26.06.2020 19:26 - 11.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2020 19:26

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення