-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Прилади для вимірювання різні
Завершена
4 845 031.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 685.48 UAH
мін. крок: 0% або 685.48 UAH
Номер:
64a41a404aed4da8a76997ab77b4a958
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-02-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 12:14 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-03-25-001216-c 25.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НВП «УАМ» (за лотом 1), ТОВ «ТЕК КНОУ УКРАЇНА» та ПрАТ «Енергооблік» (за лотом 3) установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інкос лайн» та ПрАТ «Енергооблік» за лотом 7 установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30, частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договорів за лотами 1, 3 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2020 № 605, звернення за роз’ясненням до процедури, відповіді Замовника, тендерні пропозиції за лотом 1 товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УАМ» (далі – ТОВ «НВП «УАМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «Віктер Плюс», за лотом 3 - ПрАТ «Енергооблік», товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-ПРИЛАД», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕК КНОУ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ТЕК КНОУ УКРАЇНА»), за лотом 5 товариства з обмеженою відповідальністю «ПІДПРИЄМСТВО З ВИРОБНИЦТВА ТА РОЗРОБКИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ТИСКУ «ЗАВОД МАНОМЕТР» (далі – ТОВ«ЗАВОД МАНОМЕТР») та товариства з обмеженою відповідальністю ППА Славутич (далі – ТОВ ППА Славутич), за лотом 7 товариства з обмеженою відповідальністю «Інкос лайн» (далі – ТОВ «Інкос лайн»), приватного акціонерного товариства «Енергооблік» (далі – ПрАТ «Енергооблік»), малого приватного підприємства «АНІГЕР», товариства з обмеженою відповідальністю «КПФ ПРОМІКС», протоколи розгляду тендерних пропозицій, протоколи визначення переможців, повідомлення про намір укласти договори, договори на закупівлю товарів від 10.06.2020 № 651/ДЗЗ-20 та № 646-ДЗЗ-20, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 15.06.2020.
За лотами 2, 4, 5, 6, 7, 8 торги відмінені Замовником через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до умов додатку 4 тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовник встановив вимогу до учасників торгів (по лоту 1) щодо надання останніми гарантії виготовлення на товар, яка повинна відповідати паспортним даним заводу – виробника, але не менше: тп. 1-32 – 12 місяців з введення в експлуатацію; п. 33-38 – 36 місяців з введення в експлуатацію. Терміни та умови його зберігання не порушені. Упаковка товару повинна бути не пошкоджена. Все обладнання та матеріали повинні бути новими, що раніше не експлуатувалися, останніх або серійних моделей, і містити в собі всі останні удосконалення в конструкції і матеріалах.
Строк поставки: протягом 45 календарних днів від дати після надходження письмової заявки Покупця.
Умови та місце поставки: щомісячно окремими партіями на умовах DDP згідно з правилами «Інкотермс 2010» на склади структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» у м. Києві згідно адреси, вказаної в замовленні Покупця. Доставка, розвантаження продукції здійснюється за рахунок постачальника. Вантажопідйомність автомобіля не має перевищувати 1,5 т за адресою пл.І.Франка, 5.
На підтвердження відповідності технічних вимог до предмета закупівлі учасник ТОВ «НВП «УАМ» в складі своєї тендерної пропозиції надав технічні вимоги до предмета закупівлі від 24.04.2020 № 24/04-3, які не містять інформацію щодо гарантій виготовлення на товар, строків, умов та місця поставки товару, що не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВП «УАМ» за лотом 1, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до умов додатку 4 тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовник встановив вимогу до учасників торгів (по лоту 3) про надання останніми інформації, що гарантія виготовлення на товар повинна відповідати паспортним даним заводу – виробника, але не менше 12 місяців з введення в експлуатацію. Все обладнання та матеріали повинні бути новими, що раніше не експлуатувалися, останніх або серійних моделей, і містити в собі всі останні удосконалення в конструкції і матеріалах. Строк поставки: протягом 55-65 робочих днів від дати після надходження письмової заявки Покупця. Умови та місце поставки: щомісячно окремими партіями на умовах DDP згідно з правилами «Інкотермс 2010» на склади структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» у м. Києві згідно адреси, вказаної в замовленні Покупця.
На підтвердження відповідності технічних вимог до предмета закупівлі зазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕК КНОУ УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надав технічні вимоги до предмета закупівлі від 24.04.2020 № 24/04-3, яка не містить інформацію щодо гарантій виготовлення на товар з введення в експлуатацію, строків, умов та місця поставки товару, що не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації.
На підтвердження відповідності технічних вимог до предмета закупівлі зазначеної вимоги учасник ПрАТ «Енергооблік» в складі тендерної пропозиції надав технічні вимоги до предмета закупівлі від 22.04.2020 № 221/7, яка не містить інформацію щодо гарантій виготовлення на товар з введення в експлуатацію, строків, умов та місця поставки товару, що не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТЕК КНОУ УКРАЇНА» та ПрАТ «Енергооблік» за лотом 3, які не відповідають вимогам тендерної документації.
Крім цього за результатами моніторингу установлено, що Замовник за лотом 7 відповідно до протоколу засідання тендерного комітету безпідставно відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Інкос лайн» через не відповідність тендерної пропозиції умовам Додатку 4 тендерної документації та ПрАТ «Енергооблік» через не відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам.
Оскільки технічні вимоги до предмета закупівлі за лотом 7 – двоканальний ультразвуковий витратомір (за яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Інкос лайн») не містять вимог щодо надання інформації про склад запропонованого двоканального витратоміра FLUXUS F-601. У Додатку 4 тендерної документації не вказано, що у стандартному комплекті поставки має бути зазначена кількість ультразвукових датчиків тільки для вимірювання витрат по одному (чи багатьох) каналу витрат і не зазначено діапазону діаметрів трубопроводів. Також у тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності 2 типів датчиків: з діапазоном 25-150 мм та 100-1000 мм, (розширений до 3400 мм) по 2 комплекти для вимірювань одночасно в подавальному та зворотньому трубопроводах. Крім цього у тендерній документації відсутні вимоги щодо наявності у комплекті товщеміру та датчиків температури.
Також технічні вимоги до предмета закупівлі за лотом 7 – двоканальний ультразвуковий витратомір (за яким відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «Енергооблік») не містять вимог щодо надання інформації щодо наявності можливості одночасного зрівняння вимірювань на подавальному та зворотньому трубопроводах. Тендерна документація не містить вимог про те, що меню приладу має бути зручним, потребувати введення незначної кількості даних, не потребувати спеціальної підготовки персоналу. Також відсутні вимоги у тендерній документації, що прилад має забезпечувати можливість експлуатації поза виробничими приміщеннями в умовах високої вологості, під час опадів та дощу та при мінусовій температурі, а також щодо відсутності у БЕ ланцюгів, що знаходяться під небезпечною для життя напругою 50В.
Отже, Замовник за лотом 7 відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Інкос лайн» та ПрАТ «Енергооблік» за відсутності підстав, визначених у пункті 4 частині першій статті 30 Закону, чим порушив вимоги частини першої статті 31 Закону через неправомірну відміну торгів за лотом.
Період усунення порушень:
02.07.2020 20:49 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2020 20:49
Оскарження висновку в суді
Опис:
На підставі ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником оскаржено висновок до суду 13.07.2020.
Дата публікації:
13.07.2020 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до Висновку розміщено у прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту:
08.07.2020 11:08
Запити/Пояснення
Номер:
f80c235508c844a39f68f9546e66c88d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2020 18:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі приладів для вимірювання, очікуваною вартістю 4 845 031,12 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-25-001216-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f28dfe3c0b2a4f4492293c2abd1906db
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.06.2020 15:40
Опис:
Надаємо пояснення у прикріплених файлах.