• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Пара, гаряча вода та пов`язана продукція

за рахунок загального фонду - 1 512 600,00 грн. з ПДВ за рахунок спеціального фонду - 894 999,94 грн. з ПДВ

Завершена

2 407 599.94 UAH з ПДВ
Номер: a02bb75544344af7b1a57f7534a41ebc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-14-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.04.2020 20:02 - 07.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 13.04.2020 №72 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.04.2020 № 72 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2020-03-25-000796-с 25.03.2020 Державний вищий навчальний заклад Український державний хіміко-технологічний університет в особі відокремленого структурного підрозділу ІК ДВНЗ УДХТУ (код ЄДРПОУ 33474270) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення встановлено порушення вимог абзацу 8 частини третьої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обрання процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обрання процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік UA-P-2020-03-20-001637-с, оголошення про проведення закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднений 25.03.2020, протокол засідання тендерного комітету від 25.03.2020 №9, від 23.04.2020 №11, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 25.03.2020, договір від 01.04.2020 №128т/20. Моніторингом установлено, що на порушення норми абзацу восьмого частини 3 статті 35 Закону, Замовником укладено договір про закупівлю теплової енергії від 01.04.2020 №128т/20 на 7-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, тобто раніше терміну, передбаченому Законом, а саме менше ніж через 10 днів з дня оприлюднення такого повідомлення. Так, зазначеною нормою статті 35 Закону визначений перелік підстав, згідно з якими договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі може бути укладений раніше вказаного вище строку, зокрема у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення. Однак, відповідно до п. 4 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури та пункту 1.2 договору від 01.04.2020 №128т/20, конкретна назва предмета закупівлі Замовником зазначена, як «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», що не є послугами з централізованого постачання теплової енергії або послугами з централізованого опалення. Відповідно до абзацу 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених, зокрема, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону. В ході моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 23.04.2020 опубліковано протокол тендерного комітету від 23.04.2020 №11, згідно з яким прийнято рішення про розірвання договору в зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень. Проте, на дату завершення моніторингу, зазначена у протоколі тендерного комітету від 23.04.2020 №11 інформація, не містить документального підтвердження щодо розірвання договору (додаткова угода, тощо та звіт про виконання договору).
Період усунення порушень: 27.04.2020 17:59 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2020 17:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір № 128т/20 від 01.04.2020 р. розірвано додатковою угодою № 1 від 02.06.2020 р.
Дата публікації звіту: 02.06.2020 09:57

Запити/Пояснення