• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15110000-2 М’ясо (філе куряче охолоджене)

Завершена

133 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 500.00 UAH
Номер: c6e2db9228eb4a41a121866611b179c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.05.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 04.05.2020 15:57 - 26.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.05.2020 № 27 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 04.05.2020 № 27 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2020-03-24-001061-а 24.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK 1-3_1
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22, пунктів 7 та 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 3 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.04.2020 № 114-IX та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прилуцький обласний будинок дитини «Надія» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.03.2020 № 23 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДЛІДЕР-19» (далі – ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19»), запит учасника за роз’ясненням та відповідь Замовника, протокол засідання тендерного комітету від 09.04.2020 № 26, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2020, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 21.04.2020 № 178, укладений з ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19». В ході моніторингу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів без накладання кваліфікованого електронного підпису посадової особи, чим не дотримано вимогу абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490). Таким чином, ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-3-1 «Відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню» підтверджена. Також, в порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу № 490 у формі річного плану закупівель (ID: UA-P-2020-03-24-003116-a) відсутня інформація в пункті 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)», при тому, що закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 26.03.2020 в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено нову редакцію тендерної документації, а 25.03.2020 та 26.03.2020 оприлюднено нові редакції проєкту договору, при цьому, положення тендерної документації та проєкту договору, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, а також не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. У ході моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, а саме: - в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації у довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону; - в порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - в порушення вимог пункту 7 частини другої статті 22 Закону проєкт договору не містить порядку змін його умов. У ході моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19» умовам тендерної документації з огляду на наступне: - у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19» не надано підписаного проєкту договору, чим не дотримано вимогу пункту 6 додатку «Інші документи» до тендерної документації; - інформація «Відомості про учасника», надана ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19», не містить інформацію про код ЄДРПОУ та основні види діяльності, чим не дотримано вимогу пункту 8 додатку «Інші документи» до тендерної документації; - ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19» на підтвердження застосування заходів із захисту довкілля, у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг з вивезення та знешкодження побутових відходів від 20.09.2018 № 953 без надання підтверджуючих або пояснюючих документів щодо дійсності такого договору у 2020 році, чим не дотримано вимогу пункту 9 додатку «Інші документи» до тендерної документації. Крім того, у ході моніторингу встановлено, що ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19» не надано копію довідки, виданої АТ КБ «Приватбанк» про відкриття поточного рахунку, при тому, що наявність такого рахунку зазначена в наданій ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19» інформації «Відомості про учасника», чим не дотримано вимогу пункту 3 додатку «Інші документи» до тендерної документації. В ході моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 9 частини першої статті 17 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19» через відсутність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Отже, Замовник в порушення пунктів 3 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та не перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції, відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області з приводу надання пояснень, який оприлюднено в електронній системі закупівель 13.05.2020, Замовником пояснення не надано, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.04.2020 № 114-IX.
Період усунення порушень: 19.05.2020 17:47 - 03.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2020 17:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Задля усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме:"Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)." Тендерним комiтетом було вирiшено розiрвати договiр № 178 вiд 21.04.20 р. за предметом 15110000-2 М’ясо (філе куряче охолоджене), вiдповiдно частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.04.2020 № 114-IX.
Дата публікації звіту: 26.05.2020 11:35

Запити/Пояснення