• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Засоби догляду за малюками

Завершена

186 717.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 523.23 UAH
Номер: cde7e01fa1f44c618ab8b7d1cf9b71a5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-14-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 14.05.2020 16:54 - 05.06.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.05.2020 №18 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.05.2020 №18 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-03-24-001041-a 24.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 50) 519-20-18, zomenko2708@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пунктів 7, 10 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА». За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.03.2020 (протокол №40), тендерні пропозиції по лоту 1 товариства з обмеженою відповідальністю «АСХОР ТРЕЙД», приватного виробничо-комерційного підприємства «ВАЛЛЕНТА» (далі – ПВКП «ВАЛЛЕНТА», учасник), протоколи засідань тендерного комітету від 21.04.2020 № 67, від 27.04.2020 №72, повідомлення про намір укласти договір від 27.04.2020, договір від 12.05.2020 № 39. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації посилається на нормативні документи, які втратили чинність (Указ Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»», який втратив чинність 17 травня 2017 року, Указ Президента України від 16 вересня 2016 року № 467/2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»», який втратив чинність 17 травня 2017 року), що є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, Замовником у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації не зазначено від якої дати починається відлік строку дії тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Крім того, тендерна документація Замовника не містить порядку змін умов договору про закупівлю, що є порушенням пункту 7 частини другої статті 22 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника ПВКП «ВАЛЛЕНТА» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: учасником для підтвердження спроможності поставити товар у складі тендерної пропозиції надано гарантійні листи від товариства з обмеженою відповідальністю «Лідер трейд Суми» та від Українсько-американського товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОМІКС» з іноземними інвестиціями, які є офіційними дистриб’юторами офіційних представників виробників продукції на території України, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу «Загальні положення» додатку 5 тендерної документації Замовника, яким вимагалось надання оригіналів гарантійних листів виробників (якщо Учасник не є виробником товару) або офіційних представників виробників на території України. При цьому, відповідно до документів, що містяться у складі тендерної пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА», виробниками товару, що пропонується для постачання, є акціонерне товариство «Torunskie Zaklady Materialov Opatrunkowych-Spolka Akcyjna» та Компанія «Essiti Hygiene and Health AB», їх офіційними представниками на території України є товариство з обмеженою відповідальністю «Белла-Трейд» та товариство з обмеженою відповідальністю «ЕССІТІ Україна» відповідно. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПВКП «ВАЛЛЕНТА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 12.05.2020 № 39 на суму 96 800,00 гривень.
Період усунення порушень: 21.05.2020 11:35 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2020 11:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно наказу від 13.05.2020 №18 «Про початок моніторингу закупівель» Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, відповідно до статті 8 Закону здійснено моніторинг закупівлі щодо порушення комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Сумської міської ради законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї та в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) за предметом - ДК 021-2015:33750000-2 «Засоби догляду за малюками» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-24-001041-а). За результатами проведення моніторингу закупівлі Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок, в якому встановлено порушення пунктів 7, 10 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА». З метою усунення порушень, виявлених в результаті моніторингу закупівлі UA-2020-03-24-001041-а, проведеного Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (висновок UA-М-2020-05-14-000042 від 21.05.2020) комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради 22.05.2020 було розірвано договір про постачання від 12.05.2020 №39 з ПВКП «ВАЛЛЕНТА» шляхом укладення додаткової угоди. Додаткову угоду №1 від 22.05.2020 опубліковано на електронному майданчику електронної системи закупівель 22.05.2020 та сформовано звіт про результати виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту: 22.05.2020 16:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 26.05.2020 15:13