• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Водовідведення - код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV90430000-0) - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод

Завершена

471 373.67 UAH з ПДВ
Номер: 6fd723da6f774424882a63cf6088fb6e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-08-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 08.04.2020 12:20 - 30.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.04.2020 № 22 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.04.2020 № 22 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 4 UA-2020-03-24-000140-b, 24.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 98) 990-57-95, tender23_31@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); обґрунтування та наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Управлінням освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради, з метою усунення виявлених в ході моніторингу закупівлі порушень розірвано договір про закупівлю.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); обґрунтування та наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі; оприлюднення інформації щодо закупівлі; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік з додатками та змінами до нього; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2020-03-24-000140-b; протокол засідання тендерного комітету від 24.03.2020 № 91; договір від 31.03.2020 № 88ВВ/100; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення від 10.04.2020 та від 16.04.2020, отримане від Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель (в тому числі Додаток № 1 до договору від 31.03.2020 № 88ВВ/100); додаткова угода від 16.04.2020 № 1 щодо розірвання договору від 31.03.2020 № 88ВВ/100; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про виконання договору про закупівлю. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) договір про закупівлю від 31.03.2020 № 88ВВ/100 оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення не в повному обсязі, а саме без Додатку № 1.
Період усунення порушень: 22.04.2020 16:37 - 08.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2020 16:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 24.04.2020 10:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Замовник розірвав договір про закупівлю
Дата публікації: 24.04.2020 11:24

Запити/Пояснення