-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
639 692.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 396.92 UAH
мін. крок: 1% або 6 396.92 UAH
Номер:
b819b25fff684feaa7530506aa90c575
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-30-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2020 00:00
Період моніторингу:
30.04.2020 15:11 - 23.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.04.2020 № 23
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.04.2020 №23
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-03-23-000779-c 23.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель медичний реабілітаційний центр МВС України «Кремінці» на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету від 13.04.2020 №21, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», укладений договір від 27.04.2020 №350150-85 (далі – Договір).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником в ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що у Розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються відповідними державними органами, дійсну на дату подання до тендерного комітету.
Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднив в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона:
- не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу;
- не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Отже, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
12.05.2020 16:37 - 27.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2020 16:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення щодо моніторингу
1. Відповідно до вимог ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, в примірній тендерній документації для процедури закупівлі - відкриті торги затвердженій Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 також визначено пункт щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але жодною нормою не передбачено, що саме в тендерній документації кінцевий строк повинен бути зазначений в конретному прописуванні дати та години подання. Дотримуючись норм та вимог законодавства в затвердженій замовником тендерній документації зазначено, що кінцевий строк визначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі в якому чітко зазначені всі строки. Отже, порушення норм законодавства в цій частині відсутні.
2. Учасником переможцем надані в складі пропозиції всі документи, що відповідають вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі", документи від переможця торгів відповідно до вимог тендерної документації надано Замовнику особисто, враховуючи що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» - документ роздруковано та завірено печаткою учасника. Замовник може самостійно перевірити відповідність поданої учасником інформації звернувшись до компетентних державних органів. В учасника на момент прийняття рішення про переможця була відсутня заборгованість з платежів контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Отже, порушення норм законодавства в цій частині відсутні.
Дата публікації звіту:
13.05.2020 13:02