-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони)
Завершена
32 352 443.39
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 762.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 161 762.22 UAH
Номер:
1089a33d1001423ba0db7b82598f95df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-28-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2021 00:00
Період моніторингу:
28.04.2021 12:58 - 25.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.04.2021 №285
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 19 квітня 2021 року №003100-18/4913-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 28.04.2021 №285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-03-23-003099-и 23.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» установлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішеннями тендерного комітету від 23 березня 2020 року та від 15 квітня 2020 року, тендерні пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», запитання до процедури закупівлі від 06 квітня 2020 року та відповідь замовника від 08 квітня 2020 року, вимоги про усунення порушення від 10 квітня 2020 року та рішення замовника від 14 квітня 2020 року, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення тендерного комітету щодо визначення переможця (протокол від 04 червня 2020 року №80/4/1), повідомлення про намір укласти договір, договір від 16 червня 2020 року №3, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16 червня 2020 року, повідомлення про внесення змін до договору додатковими угодами від 17 червня 2020 року №1, від 30 грудня 2020 року №4, від 24 лютого 2021 року №5, 31 березня 2021 року №6 та пояснення від 18 травня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», якого допущено до аукціону, умовам тендерної документації, в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, замовником у пункті 1.1.1. розділу 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копій чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг на кожну одиницю машин, механізмів та техніки, вказаних учасником в таблиці.
При цьому, учасником ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» у складі своєї тендерної пропозиції, надано довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 23 квітня 2020 року №2042 (файл «пропозиція експлуатаційне утримання (Демидівський район), сторінки 2, 3), в якій у позиціях 9-12 зазначено 4 одиниці тракторів колісних, а саме БЕЛАРУС-82.1 в кількості 1 одиниці; БЕЛАРУС-82П в кількості 1 одиниці; БЕЛАРУС-82.1 з навісною косаркою КДН-210 в кількості 1 одиниці; БЕЛАРУС-82П з навісною косаркою Wirax Z-069 в кількості 1 одиниці, послуги яких надаватиме комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг.
Водночас, учасником ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» завантажено копію договору (від 02 січня 2020 року №15-04) про надання комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг послуг технікою (файл «копії по техніці», сторінки 10-13), перелік якої визначено у додатку №1 «Специфікація», у складі якого зазначено лише два трактори колісні (БЕЛАРУС-82.1 та БЕЛАРУС-82П) та дві навісні косарки (КДН-210 та Wirax Z-069).
Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» не дотримався пункту 1.1.1. розділу 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації замовника.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та допустив до аукціону.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
21.05.2021 17:01 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 17:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-04-28-000002 у закупівлі UA-2020-03-23-003099-b, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
Дата публікації звіту:
24.05.2021 11:45
Запити/Пояснення
Номер:
1fdf22674cc5488f8bd3c0e9fd577a5d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.05.2021 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони) (ДК 021:2015: 63710000-9 — «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-23-003099-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником торгів ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», якого допущено до аукціону, виконано пункт 1.1.1. розділу 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації, зокрема щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- копій чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг на кожну одиницю машин, механізмів та техніки, вказаних в таблиці, а саме щодо зазначених в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (від 23.04.2020 №2042) чотирьох одиниць тракторів колісних (БЕЛАРУС-82.1; БЕЛАРУС-82П; БЕЛАРУС-82.1 з навісною косаркою КДН-210; БЕЛАРУС-82П з навісною косаркою Wirax Z-069), оскільки комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг, згідно із умовами договору про надання послуг технікою від 02.02.2020 №02-01, зобов’язалось надавати послуги лише двома тракторами колісними (БЕЛАРУС-82.1 та БЕЛАРУС-82П) та двома навісними косарками (КДН-210 та Wirax Z-069), тоді як умовами п.1.1.1. тендерної документації визначено, що мінімальна кількість тракторів становить 2 одиниці та мінімальна кількість тракторів з навісними косарками – 2 одиниці?
- кольорових сканкопій технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу, як підтвердження надання послуг технікою ПП «Західпроменерго» за умовами договору від 15.04.2020 № 15-04, який зазначено в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (від 23.04.2020 №2042), зокрема щодо автомобілів-самоскидів (КАМАЗ 53213; КАМАЗ 55102; ЗИЛ-ММЗ), автомобілів бортових (КАМАЗ 5320; ЗИЛ 131410; MERCEDES-BENZ 1824), крану (МАЗ 5334), трактора гусеничного ДТ-75, автогрейдерів (ДЗ 143; ДЗ-99А; ГС-10.01), машини для ямкового ремонту (МAN19/414 FLT), власником яких, згідно технічних паспортів чи свідоцтв про державну реєстрацію, не є ПП «Західпроменерго»?
2. Чи укладались додаткові угоди №2 та №3 до договору від 16.06.2020 №3 та у разі їх укладання надати сканкопії?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
76cb9e8711aa4533abe52b63a57d2f35
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
18.05.2021 09:46
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони) Operational maintenance of public roads of local importance Rivne region (Demidov, Dubno, Mlyniv, Radivilovsky districts) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-003099-b) пояснюємо слідуюче.
Учасником торгів ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», виконано пункт 1.1.1. розділу 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації, зокрема щодо надання у складі тендерної пропозиції: - копій чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг на кожну одиницю машин, механізмів та техніки, вказаних в таблиці, а саме щодо зазначених в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази не чотирьох одиниць тракторів колісних, а двох, так як тендерною документацією вимагалось мінімальна кількість машин, механізмів та техніки, яка вимагається у Таблиці 1 є обов’язковою, а також вимагалось, що у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та кольорові скан-копії технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу. Підтвердження власності транспортних засобів не вимагалось.
Повідомляю, що до Договору вносилися зміни додатковими угодами від 17.06.2020 №2, від 18.11.2020 №3.
До наданих пояснень надаємо копії:
- документи переможця на 4 арк.