-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Печінка свинини заморожена, фасована
Завершена
193 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
808f5d1b7f9844e49334b527f0242d7f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-07-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2020 00:00
Період моніторингу:
08.04.2020 09:26 - 30.04.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2020 № 19
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 07.04.2020 № 19
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу;
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
8. UA-2020-03-23-000621-c; 23.03.2020
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані/додатку до річного плану закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, правомірності укладання договору про закупівлю без проведення відповідної процедури закупівлі, визначеної частиною першою статті 12 Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані/додатку, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, правомірність укладання договору про закупівлю без проведення відповідної процедури закупівлі, визначеної частиною першою статті 12 Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план/додаток до річного плану закупівель на 2020 рік Національної академії Державної прикордонної служби ім. Б. Хмельницького (далі – Замовник) за номером ID:UA-P-2020-03-23-004449-b; договір від 23.03.2020 №194-20, пояснення від 21.04.2020, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
24.04.2020 15:16 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2020 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
28ff6899171546e2ad47f35a9b059187
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
13.04.2020 19:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-03-23-000621-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Згідно з інформацією, оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель зазначена закупівля товару знаходиться у статусі: «Звіт про укладений договір – COVID-19 – Завершена».
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому в порушення пункту 2¹ Розділу IX «Прикінцеві та перехідні положення» Закону укладено договір на закупівлю печінки свинини замороженої, фасованої за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо та овочі без проведення відповідної процедури закупівлі, визначеної частиною першою статті 12 Закону, так як зазначений товар не входить до «Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
ac515c61add34b2993238d4d6be78698
Назва:
Інформація щодо помилкового відображення обґрунтування COVID-19 в процедурах
Дата опублікування:
21.04.2020 12:49
Опис:
Інформація щодо помилкового відображення обґрунтування COVID-19 в процедурах
Відділ зв’язку та інформаційних систем:
20.03.2020 року об 11.32 год оприлюднено договір №182-20 на закупівлю ноутбуків Леново 330-15 в кількості 2 шт. на суму 23920 грн. шляхом укладення прямого договору згідно річного плану закупівель за накопиченням коду ДК.
20.03.2020 року об 11.35 год. оприлюднено договір №183-20 на закупівлю Сканера, брошурувальника, друкуючого пристрою на суму 18546,00 грн. шляхом укладення прямого договору за найнижчою ціною згідно моніторингу цін та згідно річного плану закупівель за накопиченням коду ДК.
20.03.2020 року об 11.42 год. оприлюднено договір №184-20 на закупівлю послуг з ремонту ПЕОМ та ноутбука на суму 38511,00 грн. шляхом укладення прямого договору за найнижчою ціною згідно моніторингу цін та згідно річного плану закупівель за накопиченням коду ДК.
20.03.2020 року об 11.45 год. оприлюднено договір №185-20 на закупівлю послуг з технічного обслуговування принтерів на суму 6355,00 грн. шляхом укладення прямого договору за найнижчою ціною згідно моніторингу цін та згідно річного плану закупівель за накопиченням коду ДК.
20.03.2020 року об 11.47 год. оприлюднено договір №186-20 на закупівлю послуг з ремонту радіостанції КОРДОН на суму 36038,00 грн. шляхом укладення прямого договору за найнижчою ціною згідно моніторингу цін та згідно річного плану закупівель за накопиченням коду ДК.
23.03.2020 року об 18.41 год. оприлюднено договір №201-20 на закупівлю телевізорів Самсунг на суму 29998,00 грн. шляхом укладення прямого договору за найнижчою ціною згідно моніторингу цін та згідно річного плану закупівель за накопиченням коду ДК.
23.03.2020 року об 18.44 год. оприлюднено договір №202-20 на закупівлю телевізорів Самсунг на суму 54600,00 грн. шляхом укладення прямого договору за найнижчою ціною згідно моніторингу цін та згідно річного плану закупівель за накопиченням коду ДК.
Відділ речового забезпечення:
23.03.2020 року об 14.16 год. оприлюднено договір №195-20 на закупівлю Кітелів та штанів чоловічих на суму 77500,00 грн. шляхом укладення прямого договору за найнижчою ціною згідно моніторингу цін та згідно річного плану закупівель за накопиченням коду ДК.
Відділ продовольчого забезпечення:
20.03.2020 року об 16.02 год. оприлюднено договір №189-20 на закупівлю горошку та кукурудзи консервованої на суму 118400,00 грн. шляхом укладення прямого договору за рахунок коштів, зекономлених в результаті проведення відкритих торгів по закупівлі сухофруктів за найнижчою ціною згідно моніторингу цін.
23.03.2020 року об 14.24 год. оприлюднено договір №194-20 на закупівлю Печінки свинини замороженої, фасованої на суму 193800,00 грн. . шляхом укладення прямого договору за рахунок коштів, зекономлених в результаті проведення відкритих торгів по закупівлі сосисок, за найнижчою ціною згідно моніторингу цін.
З 20.03.2020 по 23.03.2020 майданчиком SMARTTENDER проводились роботи по введенню поля для відмітки договорів, укладених за спрощеною процедурою з метою боротьби з корона вірусом згідно постанови КМУ № 225 від 20.03.2020 року. Під час вказаних робіт при завантаженні договорів багаторазово ставався збій системи майданчика SMARTTENDER. Фахівцем здійснювались дзвінки на гарячу лінію операторів технічної підтримки майданчика SMARTTENDER, в результаті яких отримано роз’яснення про можливі збої в роботі програми у зв’язку з внесенням вказаних змін. Також інші договори, які оприлюднювали у вказані дати, були завантажені правильно.
Замовником направлено лист до ТОВ "Смарттендер" про виправлення помилок