-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з технічного обслуговування зовнішнього та внутрішнього освітлення
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 50710000-5 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель" (Послуга з технічного обслуговування зовнішнього та внутрішнього освітлення)
Завершена
713 888.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 138.88 UAH
мін. крок: 1% або 7 138.88 UAH
Номер:
e373d7a11dec43aea00f46a7cb912625
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-27-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2020 00:00
Період моніторингу:
28.04.2020 17:54 - 21.05.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-03-23-000512-a 23.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –
Колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Подільської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на
2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 01.04.2020 № 49, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Електроадвокат» (далі – ТОВ «Електроадвокат»), товариства з обмеженою відповідальністю «Мирбо ЛТД» (далі – ТОВ «Мирбо ЛТД»), фізичної особи-підприємця Лозко Івана Васильовича (далі – ФОП Лозко І.В.), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 16.04.2020 б/н, від 22.04.2020 б/н, від 22.04.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2020, рішення Колегії АМКУ від 22.05.2020 № 10052-р/пк-пз та № 10059-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до протоколів розгляду тендерних пропозицій від 16.04.2020 б/н та від 22.04.2020 б/н відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Електроадвокат» та
ТОВ «Мирбо ЛТД» відповідно, як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій
від 22.04.2020 б/н Замовник розглянув наступну тендерну пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, – ФОП Лозко І.В., визнав переможцем ФОП Лозко І.В. та прийняв рішення про намір укласти з ним договір.
Колегія АМКУ за результатами розгляду скарги ТОВ «Електроадвокат» щодо неправомірних рішень Замовника прийняла рішення від 22.05.2020 №10052-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Електроадвокат» та рішення про визначення переможцем ФОП Лозко І.В. Також Колегія АМКУ за результатами розгляду скарги ТОВ «Мирбо ЛТД» щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі, прийняла рішення від 22.05.2020 № 10059-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мирбо ЛТД» та рішення про визначення переможцем ФОП Лозко І.В.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону (в редакції
від 19.04.2020) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
З огляду на те, що термін виконання рішень колегії АМКУ не минув, питання виконання Замовником рішень Колегії АМКУ щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Електроадвокат» та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Лозко І.В., а також щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мирбо ЛТД» та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Лозко І.В. не досліджувалося.
Період усунення порушень:
02.06.2020 22:02 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2020 22:02
Запити/Пояснення
Номер:
ddd171bea58547a78f7f02201ee2de3a
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель
Дата опублікування:
07.05.2020 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.05.2020 № 111
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-03-02-000567-a.b2, UA-2020-03-23-000512-a.b1 та UA-2020-03-23-000512-a.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель ІD: UA-2020-03-02-000567-a та UA-2020-03-23-000512-а (оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу 02 березня 2020 року та 23 березня 2020 року), прийнятих наказом Держаудитслужби від 28 квітня 2020 року № 101 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ