-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Реабілітація нежитлової будівлі по майдану Павлівському, 4 – реставрація. Коригування
Завершена
156 022 086.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 390 055.22 UAH
мін. крок: 0.3% або 390 055.22 UAH
Номер:
18b09ab9103244c58b3d3e9580b1544b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-30-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 20:28 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2020 №159
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 05.08.2020 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 05.08.2020 №159
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
6 UA-2020-03-23-002560-b 23.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та абзацу 6 частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (редакція до 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням голови тендерного комітету Замовника від 23.03.2020, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РАТЬ» (далі – ТОВ «РАТЬ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Східне проектно-будівельне об’єднання «Східцивільпромбуд» (далі – ТОВ «СПБО «Східцивільпромбуд») та Приватного підприємства «Фасад-Сервіс» (далі – ПП «Фасад-Сервіс»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 04.05.2020 № 8/4, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 22.05.2020 № 22/05/20 з додатками, звіт про результати проведення процедури від 22.05.2020 року.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАТЬ» вимогам тендерної документації.
Так, згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для перевірки Замовником відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, учасник, у складі своєї пропозиції, подає заповнені форми додатків №№ 2 – 4 до тендерної документації.
Водночас, технічним завданням тендерної документації зазначено вимогу про виконання робіт бульдозерами потужністю 59 кВт та асфальтоукладальником.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РАТЬ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 17.04.2020 № 2, в якій відсутня будь-яка інформації щодо наявності в учасника бульдозерів, асфальтоукладальника та матеріально-технічної бази (складів, офісів, виробничих приміщень тощо).
У той же час слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «РАТЬ» надано форму «Тендерна пропозиція» (Додаток 6), згідно якої учасник-переможець погоджується підписати договір на виконання робіт відповідно до технічного завдання та умов, викладених у тендерній документації.
Також, в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.04.2020 № 3 відсутня інформація про наявність у ТОВ «РАТЬ» персоналу з обслуговування машин, а саме: машиністів екскаватора, бульдозера, асфальтоукладальника та котків дорожніх самохідних.
Також, за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП «Фасад-Сервіс» вимогам тендерної документації.
Так, у складі тендерної пропозиції ПП «Фасад-Сервіс» відсутня інформація про наявність в учасника бульдозерів, асфальтоукладальника та матеріально-технічної бази (складів, офісів, виробничих приміщень тощо).
Водночас відсутня інформація про наявність у ПП «Фасад-Сервіс» персоналу з обслуговування машин, а саме: машиністів екскаватора, бульдозера, асфальтоукладальника, крана на автомобільному ходу, котків дорожніх самохідних та інформація щодо наявності стропальника.
Таким чином, відповідно до вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу 6 частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відмінити торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозиції учасників ТОВ «РАТЬ» та ПП «Фасад-Сервіс» та допустив до аукціону, в подальшому визначивши ТОВ «РАТЬ» переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю робіт за державні кошти від 22.05.2020 № 22/05/20.
Період усунення порушень:
28.08.2020 11:51 - 12.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2020 11:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до п. 3 Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу UA-M-2020-07-30-0000-12 закупівлі робіт по об’єкту «Реабілітація нежитлової будівлі по майдану Павлівському, 4 – реставрація. Коригування» оприлюдненого 28.08.2020 р., Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Замовник) надає заперечення
Дата публікації звіту:
04.09.2020 15:57