-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:-09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Неетильований бензин)
Завершена
3 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 250.00 UAH
Номер:
b09e80a0e1134adf9654a978cde595da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2020 00:00
Період моніторингу:
25.11.2020 11:15 - 17.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 25.11.2020 № 85
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.11.2020 № 85
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2020-03-20-001725-b 20.03.2020 Інформація отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 10 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 17.03.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Полігон Екологія» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг», протокол від 10.04.2020 № 24, укладений договір від 23.04.2020 №112, додаткові угоди від 20.05.2020 №1, від 18.08.2020 №2 та від 14.12.2020 №3, відповіді Замовника від 03.12.2020 та від 11.12.2020 року.
За результатами моніторингу встановлено, що в Додатку 1 до ТД Замовник визначив: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій», що не відповідає пункту 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, яким визначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій» та є порушенням вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в ТД зазначається строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
15.12.2020 10:09 - 31.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2020 10:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відповідь
Дата публікації звіту:
17.12.2020 09:53
Запити/Пояснення
Номер:
5a333b7b9a514991b2dbb047914f24ad
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2020 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2020 00:00
Опис:
Дата: 02.12.2020
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015:-09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Неетильований бензин)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-001725-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чим керувався Замовник при прийнятті рішення щодо внесення змін до істотних умов Договору поставки від 23.04.2020 №112 в частині зміни ціни за одиницю товару?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7020c4d6d9294b9a9451333d0c7d27e1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
10.12.2020 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015:-09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Неетильований бензин)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-001725-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. В якій кількості та на яку суму Замовником отримано палива (бензин А-92, А-95 та дизельне паливо) та здійснено оплату за нього станом на 18.08.2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.