• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (Вугілля марки ДГ (25-100) та ГЖ (6-25))

Торги відмінено

1 038 121.17 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 190.61 UAH
Номер: e59b68a602ec4b93865eca230c7d5043
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-27-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.04.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.05.2020 13:05 - 26.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 30.04.2020 № 84 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ даток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.04.2020 № 84 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2020-03-20-001641-b 20.03.2020 Професійно-технічне училище №71 (код ЄДРПОУ 02541875) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22, частини другої статті 23 Закону. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою ст.31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Професійно-технічного училища №71 (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну пропозицію учасника ПП ПІК-Інвест, протокол засідання тендерного комітету від 04.05.2020 №12, повідомлення про намір укласти договір, пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.06.2020 №10911-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490 із змінами (далі – Наказ № 490), у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, відповідно до вимог частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, Замовником внесено зміни до тендерної документації, проте, на порушення вимог частини другої статті 23 Закону перелік змін в окремому документі не оприлюднено, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 наказу при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю на нього не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника.
Період усунення порушень: 12.06.2020 09:07 - 27.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2020 09:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 17.06.2020 09:25

Запити/Пояснення