-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (Вугілля марки ДГ (25-100) та ГЖ (6-25))
Торги відмінено
1 038 121.17
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 190.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 190.61 UAH
Номер:
e59b68a602ec4b93865eca230c7d5043
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-27-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2020 00:00
Період моніторингу:
04.05.2020 13:05 - 26.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
30.04.2020 № 84
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
даток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.04.2020 № 84
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-03-20-001641-b 20.03.2020 Професійно-технічне училище №71 (код ЄДРПОУ 02541875) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22, частини другої статті 23 Закону.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою ст.31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Професійно-технічного училища №71 (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну пропозицію учасника ПП ПІК-Інвест, протокол засідання тендерного комітету від 04.05.2020 №12, повідомлення про намір укласти договір, пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.06.2020 №10911-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490 із змінами (далі – Наказ № 490), у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
Крім того, відповідно до вимог частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, Замовником внесено зміни до тендерної документації, проте, на порушення вимог частини другої статті 23 Закону перелік змін в окремому документі не оприлюднено, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 наказу при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю на нього не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника.
Період усунення порушень:
12.06.2020 09:07 - 27.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2020 09:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
17.06.2020 09:25
Запити/Пояснення
Номер:
f63855f694c74401ad0327bddca5133b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2020 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-001641-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Чому положення тендерної документації (пп.1.1.1.2. п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», до яких внесені зміни, не відображено у вигляді закреслених даних та чому разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін що вносяться, чим не дотримано вимог частини другої статті 23 Закону.
2. Чому в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
3. Чому відсутній електронний цифровий підпис на оголошенні про проведення процедури закупівель та тендерній документації.
4. Чому при розгляді тендерної пропозиції переможця не враховані вимоги Додатку 1 (Технічне завдання щодо предмету закупівлі) та пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
aa0057b19ef64d4c8b990c6f4048494e
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
13.05.2020 14:20
Опис:
1.ПТУ №71 надає пояснення згідно поданої скарги ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» було внесено зміни до тендерної документації, зміни внесено шляхом закреслення попередньої та публікації нової редакції тендерної документації. В протоколі засідання тендерного комітету відобразили окремі зміни щодо тендерної документації.
2.Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою автоматично і зазначається в оголошені про проведення відкритих торгів.
3.Електронний цифровий підпис помилково не поставили.
4.При розгляді тендерної документації керувались ст.28 п.1 основними критеріями оцінки є ціна та для максимальної економії та ефективності заощадити бюджетні кошти.
Номер:
94853942c5ce41ba895dd2bf868cc53e
Назва:
Наказ
Дата опублікування:
19.05.2020 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2020 00:00
Опис:
15.05.2020 № 88
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-03-20-001641-b.b3 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинг закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-03-20-001641-b (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 13 травня 2020 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30 квітня 2020 року №84 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Номер:
32abd72815064f979097900040d0369a
Назва:
Повідомлення
Дата опублікування:
21.05.2020 08:22
Опис:
ПТУ №71 повідомляє, що згідно рішення Антимонопольного комітету України №950-р/пк-пз від 18.05.2020року закупівля UA-2020-03-20-001641-b «Тверде паливо» знаходиться в статусі «Призупинено».