• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло код CPV за ДК 021:2015 - 15530000-2 (Продукти харчування: масло вершкове)

Пропозиція подається щодо предмета закупівлі в цілому. Кожен Учасник має право подати одну тендерну пропозицію. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до норм чинного законодавства України.

Завершена

387 234.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 936.17 UAH
Номер: dc002380830f41608f610cc13ac847bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-27-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 27.04.2020 12:21 - 20.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.04.2020 № 54 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО UA-2020-03-20-000980-b, ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Спеціалізована медико-санітарна частина" Енергодарської міської ради Запорізької області
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено недотримання вимог частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляд тендерної пропозиції переможця торгів, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме внесення змін до тендерної документації, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Спеціалізована медико-санітарна частина" Енергодарської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), тендерну пропозицію учасника переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Промкомбторг» (далі - ТОВ «Промкомбторг»). Моніторингом встановлено, що відповідно до частини 3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції ТД зазначено, що учасники повинні дотримуватися норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України від 14.08.2014 №1644-VII «Про санкції», Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами). При цьому, у випадку наявності підстав щодо застосування санкцій тощо відносно учасника та/або продукції, яка пропонується учасником згідно з вищенаведеними нормативно-правовими актами, пропозиція згідно частини першої статті 30 Закону відхиляється. Проте, відповідно до частини першої статті 30 Закону, відхилення тендерних пропозицій учасників з підстав застосування санкцій відносно учасника та/або продукції не передбачено.
Період усунення порушень: 28.04.2020 12:48 - 14.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2020 12:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕДИКО-САНІТАРНА ЧАСТИНА" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі: «Вершкове масло код CPV за ДК 021:2015 - 15530000-2 (Продукти харчування: масло вершкове)», опублікований 28.04.2020 року на сайті «Рrozorro», за яким замовника закупівлі зобов’язано: «… 3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме внесення змін до тендерної документації, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень…» та повідомляє наступне. Відповідно до аб.2 ч. 8 ст. 7¹ Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо заперечення до Висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі, а саме: Пунктом 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644), передбачено зокрема такі види санкцій, як заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, та заборону державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Водночас, частиною третьою статті 5 Закону № 1644 встановлено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Поряд з тим, частина друга статті 6 Закону № 1644 передбачає, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону, замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону № 1644 та рішення Ради національної безпеки та оборони України, яке уведене в дію указом Президента України. Так, зокрема, Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО), пунктом 2 якого встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб згідно з додатком 1 та юридичних осіб згідно з додатком 2. При цьому, до окремих суб’єктів, визначених у додатках 1 та 2 до рішення РНБО застосовано, зокрема, заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. Отже, тендерна документація Замовника враховує вимоги пункту 2 рішення РНБО та відповідно враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644. Таким чином, Замовником правомірно була зазначена вимога щодо надання листа-гарантії про застосування/незастосування таких санкцій до Учасника торгів та відсутність такого листа-гарантії у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі розглядалось як невідповідність умовам тендерної документації згідно з ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII. Тому, вважаємо, що Замовником повністю дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII та на підставі вищевикладеного, висновок про результати моніторингу, на нашу думку, є безпідставним та таким, що прийнятий в порушення вищенаведених норм діючого законодавства.
Дата публікації звіту: 04.05.2020 12:34