• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК-021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), (Персональні комп’ютери)

Завершена

2 181 685.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 43 633.70 UAH
Номер: 1ea72656f8a64ae7ae575cf17d2af8d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.04.2020 18:14 - 21.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.04.2020 № 101 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 28.04.2020 № 101 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2020-03-19-002564-a 19.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nalesnay.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТКК «ФРАЙ», ТОВ «Фірма Валтек», ТОВ «Протех-ІТ-Україна», ТОВ Діавестенд комплексні рішення», ТОВ «Три Айті», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі –Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Укрмедпроектбуд» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.03.2020 № 166, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю торгово-консалтингова компанія «ФРАЙ» (далі - ТОВ «ТКК «ФРАЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма Валтек» (далі - ТОВ «Фірма Валтек»), товариства з обмеженою відповідальністю «Протех-ІТ-Україна» (далі – ТОВ «Протех-ІТ-Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «Діавестенд комплексні рішення» (далі – ТОВ Діавестенд комплексні рішення»), товариства з обмеженою відповідальністю «Три Айті» (далі – ТОВ «Три Айті»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.04.2020 № 206 повідомлення про намір укласти від 14.04.2020, договір про закупівлю послуг від 28.04.2020 № 2020-45т, повідомлення про внесення змін від 29.04.2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність (Указ Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 втратив чинність на підставі Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017). За результатами моніторингу установлено, що Замовником у формі повідомлення про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490).
Період усунення порушень: 22.05.2020 21:52 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2020 21:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо усунення Замовником порушень за результатами моніторингу закупівлі за №UA-P-2020-03-19-004923-a: 1) За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність (Указ Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 втратив чинність на підставі Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017) – Замовником в майбутніх закупівлях буде враховано та вже внесено відповідні зміни до тендерної документації по процедурам закупівель, що оголошені щодо зазначення чинного посилання на нормативно-правовий акт, а саме: Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 року. 2) За результатами моніторингу установлено, що Замовником у формі повідомлення про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) – Під час розміщення повідомлення про внесення змін до договору, в залежності від причини внесення змін відповідно до п.1-8 ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон), Замовнику відкривається інформація, яку необхідно заповнити в залежності від обраного пункту ч.4 статті 36 Закону. Таким чином, в разі публікації повідомлення про внесення змін до договору на підставі п.4 ч.4. ст. З6 Закону щодо продовження строків виконання зобов’язань для введення доступна інформація щодо: Тип причин додання змін до договору, Строк дії договору, Номер додаткової угоди, Дата підписання, Опис причини змін договору. Технічна можливість щодо зазначення інформації про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін відповідно до п.4 ч.4. ст. 36 Закону відсутня. Зателефонувавши на майданчик, на якому розміщується інформації Замовника https://e-tender.biz, оператор майданчику повідомив, що Замовнику доступна для введення та інформація, яка необхідна для введення по відповідному пункту ч.4. ст.36 Закону, що надається майданчикам Державним Підприємством «ПРОЗОРРО». А тому, Замовником не порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 щодо внесення інформації в формі повідомлення про внесення змін до договору.
Дата публікації звіту: 26.05.2020 12:22