• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021 -2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівський (парта – трансформер одномісна та стілець)» "DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture»

Завершена

14 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 500.00 UAH
Номер: 1699138470d0434e9f0ace005b7b3209
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-30-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.07.2020 09:31 - 23.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2020 № 109 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 30.06.2020 № 109 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18 UA-2020-03-19-002488-a 19.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення норм ч. 1 ст. 23, п. 13 ч. 2 ст. 22 та абз. 2 п. 7 ст. 18, абз. 8 п. 1 ст. 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розкритті та розгляді тендерної пропозиції, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17.07.2020. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 16.04.2020 № 248, тендерні пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН», протокол засідання тендерного комітету від 22.05.2020 № 325, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 17.04.2020 № 7394-р/пк-пз та від 06.05.2020 № 8815-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.06.2020 № 801/2020, додаткову угоду від 03.06.2020 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником 07.04.2020 надано відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі щодо ТД, опубліковану 01.04.2020, чим порушено ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020, а саме замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що ТД зі змінами оприлюднена Замовником 17.04.2020 о 21 год. 28 хв., тобто після прийняття Органом оскарження скарги до розгляду (17.04.2020 в 21.08), чим не дотримано вимог абз. 2 п. 7 ст. 18 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020. Крім того, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020, в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. До того ж, Замовником не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін, чи не дотримано вимоги абз. 8 п. 1 ст. 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020.
Період усунення порушень: 20.07.2020 13:12 - 04.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2020 13:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 03 червня 2020 року між Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль", було укладено Договір № 801/2020 від 03.06.2020 року (надалі – «Договір») предметом закупівлі якого є «ДК 021 -2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівський (парта – трансформер одномісна та стілець)» "DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture». Договір було укладено за результатами публічної закупівлі UA-2020-03-19-002488-a, переможцем якої було обрано Товариство з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль". За результатами моніторингу вказаної публічної закупівлі ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ було виявлено порушення проведення процедури закупівлі в частині розгляду та/або не відхилення (відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Згідно висновку, який винесено ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 23.07.2020 року та який опубліковано на електронному порталі уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю та усунення порушень у сфері державних закупівель зобов’язує Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, Згідно ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України: «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом». Згідно ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України: « Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором». Враховуючи все, зазначене вище, керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України, ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України, п. 10.3. Договору, для виконання зобов’язань та усунення порушень, які викладені у висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСОМ У ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 23-07-2020 року щодо державного моніторингу публічної закупівлі № UA-2020-03-19-002488-a, Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації заявляє про намір розірвати Договір № 801/2020 від 03.06.2020 року та направляє Товариством з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль", проект відповідної додаткової угоди. Просимо ознайомитись з проектом наданої додаткової угоди, підписати його уповноваженою на те особою та скріпити печаткою Товариством з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль".
Дата публікації звіту: 27.07.2020 17:41