-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 91+012 - км 95+562, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
94 361 511.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 943 615.11 UAH
мін. крок: 1% або 943 615.11 UAH
Номер:
fa31b61100b44d22bfdc0013a8848033
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-27-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2021 00:00
Період моніторингу:
28.01.2021 10:04 - 19.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-03-19-000842-a 19.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення п. 7 ч. 2 ст. 22, п. 5 ст. 7¹ та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції
від 17.03.2020 року.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17.02.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.03.2020, № 27 зі змінами (далі – ТД), протокол продовження терміну розгляду тендерних пропозицій від 22.05.2020 № 134, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.06.2020 № 179, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ОАО «ДСТ № 4 г.Брест», ТОВ «ПБС» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2020, договір від 27.07.2020 № 01.2/8/20, додаткові угоди до договору від 28.07.2020 № 79/20, від 23.11.2020 № 178/20, від 09.12.2020 № 218/20, від 30.12.2020 № 312/20, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 23.04.2020 №7825-р/пк-пз та від 15.07.2020 № 13719-р/пк-пз, пояснення Замовника від 05.02.2021 та 12.02.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Проведеним моніторингом встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 року.
Крім того, моніторингом встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема:
Відповідно до підпункту 5. пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, до підписання договору переможець завантажує в електронну систему узгоджений із замовником пакет документів щодо договірної ціни, а саме:
- договірна ціна за формою програмного комплексу форматі PDF.
Однак, Переможцем не завантажено пакет документів щодо договірної ціни, чим не дотримано вимогу підпункту 5 пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 року.
Крім того, на порушення п. 5 ст. 7¹ Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 року Замовником не вчасно надано відповідь на запит про надання пояснення, опублікований органом державного фінансового контролю 08.02.2021.
Період усунення порушень:
18.02.2021 15:30 - 05.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2021 15:30
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ухвала Волинського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі від 22.03.2021 справа №140/2138/21
Дата публікації:
29.03.2021 15:27
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення моніторингу від 18.02.2021 року щодо усунення порушень Замовником направлено підрядній організації ТОВ «ПБС» лист від 19.02.2021 року за № 287/8-4 щодо розірвання договору від 27.07.2020 року за №01.2/8/20. Однак Підрядник своїм листом від 23.02.2021 року №23/02-21 надав заперечення щодо розірвання з ним даного договору
Дата публікації звіту:
04.03.2021 17:08
Запити/Пояснення
Номер:
fed24bf3b89d4ea9aa14e87d69637b70
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2021 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2021 00:00
Опис:
1. Чи продовжено термін дії договору від 27.07.2020 № 01.2/8/20 та строки виконання робіт, якщо попередня редакція договору передбачала термін дії та строк виконання робіт до 31.12.2020 року, якщо так, то за яких документально підтверджених об’єктивних причин та обставин було продовжено договір?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
96d7e1792e854878addb714967baf826
Назва:
UA-2020-03-19-000842-a
Дата опублікування:
05.02.2021 15:32
Опис:
У відповідності до пункту 19.4. договору про закупівлю № 01.2/8/20 від 27.07.2020 року Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до повного виконання сторонами свої зобов’язань за цим Договором. У грудні 2020 року сторонами було узгоджено та підписано у новій редакції Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт (послуг) на 2021 рік» до Договору. Відповідні зміни будуть остаточно підписанні після надання Підрядником забезпечення виконання договору на відповідний термін. Документально підтвердженими об’єктивними причинами та обставинами, які слугують для підтвердження продовження дії Договору, є відсутність відповідних бюджетних призначень та відповідного фінансування для виконання всього комплексу робіт за договором. Сума фінансування у 2020 році становила 74254,1 тис. гривень.
Номер:
1198cad061ea4a67a0bb5ae5804f9c08
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.02.2021 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Службою автомобільних доріг у Волинській області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f8fbf0e0f7bf43a78e6abaec174efd17
Назва:
UA-2020-03-19-000842-a
Дата опублікування:
05.02.2021 15:35
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення очікуваної вартості по даному предмету закупівлі було здійснено на підставі проектної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 25.02.2020 року за №V-0022-20/ПРОЕКСП.
Номер:
25f5d6d11be245b7976049e32c49e384
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2021 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2021 00:00
Опис:
На яку суму здійснено розрахунки по фактичному виконанню робіт станом на 31.12.2020 року за договором від 27.07.2020 № 01.2/8/20?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
75ced2d22a9248fdbacd1b75750eb601
Назва:
UA-2020-03-19-000842-a
Дата опублікування:
12.02.2021 14:38
Опис:
Розрахунки по фактичному виконанню робіт станом на 31.12.2020 року за договором від 27.07.2020 № 01.2/8/20 проведено на суму 74 254 053 грн.