• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування обладнання пралень та харчоблоків

згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (Послуги з технічного обслуговування обладнання пралень та харчоблоків)

Завершена

929 798.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 297.98 UAH
Номер: 3913744d873e467eabd30116ca0d6ae7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.04.2020 18:33 - 21.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.04.2020 № 101 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 28.04.2020 № 101 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2020-03-19-000685-a 19.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nalesnay.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Лозко І.В. установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП Лозко І.В. та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Подільської районної державної (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 04.03.2020 № 38 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МИРБО ЛТД» (далі – ТОВ «МИРБО ЛТД»), фізичної особи-підприємця Лозко Іван Васильович (далі – ФОП Лозко І.В.), протокол тендерного комітету від 16.04.2020, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2020, рішення колегії АМКУ від 22.05.2019 № 10069-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону (в редакції від 19.04.2020) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. З огляду на те, що термін виконання рішення колегії АМКУ не минув, питання виконання замовником рішення колегії АМКУ щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРБО ЛТД» та рішення про визначення ФОП Лозко І.В. переможцем процедури закупівлі не досліджувалося. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» встановив вимогу про надання довідки за приведеною формою, що містить інформацію про наявність у штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та будуть залучені до надання послуг, а також надання витягів з протоколів засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці на кожного працівника, зазначеного у довідці. При цьому в тендерній пропозицій ФОП Лозко І.В. відсутні витяги з протоколів засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці на слюсарів-сантехніків (Сачевчиць О.П., Книш С.П.), чим недотримано вимоги пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Окрім того, Замовник у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» вимагав від учасників надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з обов’язковим зазначенням (номеру договору, назви предмету договору, терміну виконання договору; назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів замовника, стан виконання договору). Проте, у наданій інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів тендерної пропозиції ФОП Лозко І.В. не зазначено термін виконання договору та стан виконання договору, чим порушено вимоги пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Проте, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ФОП Лозко І.В., як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, визначив переможцем торгів.
Період усунення порушень: 02.06.2020 22:01 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2020 22:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення управління освіти
Дата публікації звіту: 09.06.2020 16:30

Запити/Пояснення