-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева в с. Савинці Рокитнянського району Київської області
Завершена
3 293 313.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 293.31 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 293.31 UAH
Номер:
a5bcda78674c40c29c5205b28441a62e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2020 00:00
Період моніторингу:
22.05.2020 13:26 - 13.06.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2020 № 83
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-03-19-000466-b
19.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, розгляду тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 17.03.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 19.03.2020 № 37 зі змінами (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 21.04.2020 № 144, тендерні пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС», ТОВ «Дорбудмеханізація», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ–ВР», ПП «ЕФЕКТ», ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», ТОВ «ВЕЛАРМ», ТОВ «Меридіан.» та ТОВ «ДЕКС СІТІ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2020 №№ 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2020.
Період усунення порушень:
01.06.2020 12:36 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2020 12:36