• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Жовтнева в с. Савинці Рокитнянського району Київської області

Завершена

3 293 313.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 293.31 UAH
Номер: a5bcda78674c40c29c5205b28441a62e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2020 13:26 - 13.06.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2020 № 83 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2020 № 83 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-03-19-000466-b 19.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 673-95-18, amaks13@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, розгляду тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 17.03.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 19.03.2020 № 37 зі змінами (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 21.04.2020 № 144, тендерні пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС», ТОВ «Дорбудмеханізація», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ–ВР», ПП «ЕФЕКТ», ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», ТОВ «ВЕЛАРМ», ТОВ «Меридіан.» та ТОВ «ДЕКС СІТІ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2020 №№ 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2020.
Період усунення порушень: 01.06.2020 12:36 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2020 12:36