-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Надання охоронних послуг
Завершена
2 765 785.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 000.00 UAH
Номер:
a104eb1678094b7d8a84f974f38ca462
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-02-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 12:16 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-03-18-003366-b 18.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ПП «КОНСАЛТ СВ», ПП «ОХОРОНА - 007», ТОВ «МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС», ТОВ «ЮВЕНАЛ-ГАРД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі –Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.03.2020 № 94, тендерні пропозиції приватного підприємства «КОНСАЛТ СВ» (далі – ПП «КОНСАЛТ СВ»), приватного підприємства «ОХОРОНА - 007» (далі – ПП «ОХОРОНА - 007»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС» (далі – ТОВ «МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНАЛ-ГАРД» (далі – ТОВ «ЮВЕНАЛ-ГАРД»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 10.04.2020 № 127, від 15.04.2020 № 131, від 16.04.2020 № 133 та № 134, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 18.05.2020 № 9664-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання охоронних послуг від 26.05.2020 № 121/2020, додаткова угода від 26.05.2020 № 1 до договору від 26.05.2020 № 121/2020.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.06.2020 19:29 - 02.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2020 19:29
Запити/Пояснення
Номер:
d0bd5ea27de74554b526394d0e2dda32
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2020 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі охоронних послуг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-18-003366-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c0f5ed61f2ce4dceb8f1374ca7b07e0e
Назва:
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі охоронних послуг (ID: UA-2020-03-18-003366-b) Державною аудиторською службою України щодо розрахунку та визначення очікуваною вартості предмета закупівлі
Дата опублікування:
15.06.2020 17:14
Опис:
Керуючись:
- Законом України «Про публічні закупівлі»,
- Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»
- Наказом № 275 від 18.02.2020, «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»,
- Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2011 р. № 227 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих центрах "Артек" і "Молода гвардія"
для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме надання охоронних послуг (далі послуги) були виконані наступні дії:
1. Визначено назву послуг
2. Визначено залишок обсягу бюджетного фінансування за напрямом використання коштів «Забезпечення охорони території та об'єктів державного підприємства "Міжнародний дитячий центр "Артек" (КЕКВ 2282) за бюджетною програмою КПКВК 2501450 «Оздоровлення і відпочинок дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах МДЦ "Артек" і ДЦ "Молода Гвардія"
3. Визначено обсяг послуг, зокрема кількість постів фізичної охорони для розміщення та території ДПУ «МДЦ «Артек» та кількість днів для залучення службового автомобіля для оперативного реагування.
Відповідно до Службової записки Заступника Генерального директора ДПУ «МДЦ «Артек» (№77-01 від 10.03.2020) на території ДПУ «МДЦ «Артек» заплановано розмістити наступну кількість цілодобових постів на строк 01.05.2020-31.12.2020:
за адресою м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія фізичної охорони: 1-й КПП – 1 пост, 2-й КПП – 1 пост, приміщення їдальні – 1 пост, патруль території – 2 пости;
за адресою м. Київ, Житомирське шосе, 17-км 2 пости
Крім того, наявність службового автомобіля реагування – 77 днів по 8 годин
4. Сформовано технічні та якісні характеристики послуг.
5. Визначено та враховано умови надання послуг та оплати таких послуг (Оплата наданих послуг з охорони здійснюється на підставі Актів наданих послуг шляхом перерахування суми, зазначеної в актах наданих послуг, яка визначається із розрахунку вартості однієї години охорони та обсягів фактично наданих послуг охорони Об’єкта з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів з дати підписання Акту наданих послуг. У випадку затримки бюджетного фінансування оплата проводиться протягом десяти календарних днів після зарахування коштів на відповідний реєстраційний рахунок в органі Державної казначейської служби).
6. Проаналізовано ринкові ціни на аналогічні послуги на підставі наданих трьох комерційних пропозицій (відповідно до Службової записки Заступника Генерального директора ДПУ «МДЦ «Артек» №77-01 від 10.03.2020) і визначена їх середня вартість відповідно до здійсненого аналізу.