-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельно – круп’яної промисловості (манна крупа, гречана крупа, пшенична крупа, вівсяна крупа геркулес, перлова крупа, пшоно, кукурудзяна крупа, рис) па, рис) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15610000-7
Завершена
1 205 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 027.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 027.00 UAH
Номер:
16736369bc0942d8bd94f81f595bb429
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-07-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2020 00:00
Період моніторингу:
10.08.2020 08:17 - 02.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 № 133
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-03-18-001480-a 18.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, при оприлюдненні інформації про закупівлю, при відповідності умов тендерної документації вимогам закону, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм абз. 2 ч. 4 ст. 28, ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року), розкриття та розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.03.2020 № 169 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 10.04.2020 № 240, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2020, договір від 28.04.2020 № 32 (далі – договір № 32). За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» умовам ТД, оскільки у складі пропозиції Переможця надано медичну книжку водія-експедитора Токарєва С.В. без результатів проходження обов'язкових медичних оглядів, а саме: медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (форма первинної облікової документації № 140-5/о, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150), чим не дотримано вимоги п. п. 3.2 п. 3 Додатку 1, п. 9 Додатку 4 до ТД. Крім того, у складі пропозиції Переможця надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.03.2020 № 26, у якій не вказано спеціальність Алешковського І.Е. та Пінчука М.В., чим не виконано вимоги п. п. 3.1 п. 3 Додатку 1 до ТД. Також, у складі пропозиції ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» надано договір купівлі-продажу від 10.12.2018 № 10122018/72, укладений з постачальником ТОВ «МТН ТРЕЙД», в якому не вказано предмет закупівлі (асортимент товару згідно з технічними вимогами закупівлі), чим не дотримано вимоги п. 8 Додатку 4 до ТД. До того ж, Переможець у складі пропозиції надав вищевказаний договір укладений з постачальником без накладних, які згідно з п. 1.2 договору є його невід’ємними частинами, та мають силу специфікації, та без специфікації, чим не виконано вимоги п. 8 Додатку 4 до ТД. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Отже, Замовник на порушення вимог ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД та уклав з ним договір № 32 на закупівлю круп на загальну суму 1 031 040,00 гривень. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень:
27.08.2020 08:28 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2020 08:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
лист
Дата публікації звіту:
03.09.2020 16:17